Modelēšana, izmantojot plastiku – motivējoša un izglītojoša metode, apgūstot anatomiju 9. klasē
Author
Grīnberga, Iveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Petere, Inese
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Ivetas Grīnbergas diplomdarbs „Modelēšana, izmantojot plastiku – motivējoša un izglītojoša metode, apgūstot anatomiju 9. klasē” (2013.). Rīga, Latvija; Latvijas Universitāte, pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte, pieaugušo pedagoģiskās izglītības centrs, bioloģijas fakultāte – 75 lpp., 9 att., 8 tab., bibl. 49 nos. latviešu, angļu, krievu val. Darbs sastāv no ievada, 6 daļām , secinājumiem un 20 pielikumiem.
Autores darba risinātā problēma - Vai modelēšana, izmantojot plastiku, anatomijas stundās 9. klasē sekmē skolēnu mācību motivāciju un zināšanu apguvi?
Darbā autore izvirza mērķi izpētīt veidošanas materiāla pielietošanas lomu skolēnu zināšanu un motivācijas sekmēšanā, apgūstot anatomiju 9. klasē.
Adresāts: skolotājs. Autores darbs būtu ļoti lietderīgs dažādiem priekšmetu skolotājiem, jo modelēšana ar plastiku ir ļoti interesanta un noderīga metode dažādu mācību priekšmeta apguvē. The diploma paper of Iveta Grīnberga titled “Modelling using the forming material- a motivating and educating method in the acquisition of anatomy in Grade 9”(2013). Riga, Latvia; University of Latvia, Faculty of Pedagogy, Psychology and Art, Centre of Pedagogic Education for Adults, Faculty of Biology – 75 pages, 9 pictures, 8 tables, 49 bibliographic titles in Latvian, English, Russian. The paper consists of introduction, 6 parts, conclusions and 20 annexes.
The study of the author looks at the following question - Does application of modelling clay in the classes of anatomy in year 9 contribute to pupils’ motivation to study and study performance?
Addressee: teacher. The study of the author would be very useful to teachers of various subjects, as clay modelling is very interesting and useful activity in learning various subjects.