Show simple item record

dc.contributor.advisorKusiņa, Marutaen_US
dc.contributor.authorEšenvalde, Airitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:18Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:18Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24088en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12175
dc.description.abstractDarba autore: Airita Ešenvalde. Darba tēma: Bioloģijas mācīšanas un mācīšanās procesā izmantojamās vizualizācijas metodes 10.klasē tematā „Organisms un vide”. Darba veids: Skolotājas pieredzes darbs Darba vadītāja: Mg.biol. Maruta Kusiņa. Darba apjoms: no 4 nodaļā.,66 lapaspusēm, 6. attēliem, 9. tabulām, 13. bibliogrāfiskajiem avotiem, 1. pielikuma. Atslēgas vārdi: skolotāja, skolēns, stundas plāns, metode, vizualizācijas metode, mācīšana, mācīšanās. Darba mērķis: apliecināt savas skolotājas darbā iegūtās profesionālās darbības kompetences mācību procesa plānošanā, organizēšanā, skolēnu darbības vērtēšanā, kā arī dalīties savā profesionālajā pieredzē par vizualizācijas metodes izmantošanu 10.klases temata „Organisms un vide” ietvaros. Pieredzes darbā atspoguļotas teorētiskās idejas un autores izstrādātie un praksē pārbaudītie mācību stundu plāni ar vizualizācijas metodes pielietojumu, darba lapas un ieskaišu darbi būs kā laba ideju krātuve no kuras varēs smelties iedvesmu gatavojoties mācību stundām. Pieredzes darbs sastāv no četrām nodaļām, kurās ir apkopota pedagoģijas un psiholoģijas literatūrā pieejamā informācija par bioloģijas mācību procesa plānošanu, organizēšanu un skolēnu darbību vērtēšanas nosacījumiem. Papildināts L.Sausiņas izstrādātais vielas tematiskais plāns 10.klases 2.semestra tematam „Organisms un vide” ar Priekules vidusskolā pieejamajiem mācību resursiem un līdzekļiem. Izstrādāti 10. klases tematam „Organisms un vide” 6 detalizēti stundu plāni ar vizualizācijas metodes izmantošanu. Izveidots viens tēmas noslēguma pārbaudes darbs par tematu „Organisms un vide” un veikta skolēnu rezultātu analīze un izvērtēšana. Iepazīstināti Priekules vidusskolas metodiskās komisijas „Dabaszinības un tehnoloģijas” locekļi ar vizualizācijas metodes pielietošanas efektivitāti bioloģijas stundās.en_US
dc.description.abstractAuthor of the paper: Airita Ešenvalde Theme of the paper: Visualization methods used in the teaching and learning process of biology in the theme „Organism and environment” in Grade 10 Consultant of the paper: Mg.biol. Maruta Kusiņa Volume of the paper: 66 pages, 6. pictures, 9. tables, 13. bibliographic sources, 1. appendice Key words: teacher, student, lesson plan, method, visualisation method, teaching, learning. Description: In the work of experience are shown theoretical ideas and lesson plans with visualisation method made and tested by author. Work pages and tests will be as a great thesaurus from which you can take ideas when preparing lessons. Aim of the work: acknowledge own professional competences that are obtained in theaching experience – learning process planning, organizing, evaluation of students work, and share own experience in usage of method of visualisation in 10th grade theme “Organism and environment” Content of the paper: •Information about planning, organizing and evaluation of students work from pedagogical and psychological literature are collected in four chapters in work of experience. •Lesson plan in theme “Organism and environment” for 10th grade 2nd semester made by L.Sausina is supplemented with resources and materials from Priekule Secondary school. •6 detailed lesson plans for 10th grade are made using method of visualisation. •Made final test in theme “Organism and environment”and done analisis and evaluation of the results. •Members of methodical commision “Natural Sciences and technologies” introduced with efficiency of usage of method of visualisation in biology lessons.  en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleBioloģijas mācīšanas un mācīšanās procesā izmantojamās vizualizācijas metodes 10.klasē tematā "Organisms un vide”en_US
dc.title.alternativeVisualization methods used in the teaching and learning process of biology in the theme „Organism and environment” in Grade 10en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record