Virtuālo laboratorijas darbu lietošana bioloģijas stundā
Author
Akere, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Birziņa, Rita
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Darbā veikts virtuālā laboratorijas darba efektivitātes novērtējums bioloģijas apguvē. Pētījuma mērķis: sekmēt izpratni par virtuālās laboratorijas izmantošanas iespējām, izpētīt tās efektivitāti un mijiedarbību ar tradicionālajām mācīšanas metodēm. Darba gaitā apkopota gan Latvijas, gan ārzemju pieredze informācijas tehnoloģiju lietošanā mācību procesā. Darbā izanalizēta virtuālās laboratorijas efektivitāte un optimizēta metode tās sekmīgai. lietošanai.
Atslēgas vārdi: bioloģija, dabaszinības, virtuālā laboratorija, mācību līdzekļi, mācību process. Thesis research is about effectiveness of virtual laboratory in the biology lesson. The studies aim is to popularise knowlenge about usage of virtual laboratoty, to research the effectiveness and interaction with tradicional lerning methods. As a thesis result has been summarised the information about information tehnologies usage experience in schools in Latvia and forign countriess . Thesis proofs usefulness of virtual demonstration in making of modern and interesting science studies. In research has been annalized effectiveness of virtual laboratory in Latvia and optimized method for its success use.
Keywords: biology, science, virtual laboratory, study material, learning process.