Ekskursija kā mācību metode 6. klases tēmas "Saimniecība un dzīvesveids Latvijas teritorijā 10. -12.gs." apguvē
Author
Vītola, Ginta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šnē, Andris
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Darba tēma ir „Ekskursija kā mācību metode 6. klases tēmas „Saimniecība un dzīvesveids Latvijas teritorijā 10. – 12. gs.” apguvē”. Darbā ir apkopota un izvērtēta pieredze, kura iegūta laika periodā no 2013.gada aprīļa līdz maijam, mācot Latvijas vēsturi 6. klasēs.
Darbā ir apkopoti un ievietoti stundu un ekskursiju plāni, sagatavotie materiāli, metožu un uzdevumu apraksti, vērtēšanas kritēriji, skolēnu darbi, kā arī skolēnu aptaujas anketas par mācību ekskursijām un to analīze.
Darba autore ir izstrādājusi, organizējusi, realizējusi un analizējusi divas mācību ekskursijas dotās tēmas – „Ekskursija kā mācību metode 6. klases tēmas „Saimniecība un dzīvesveids Latvijas teritorijā 10. – 12. gs.” apguvē” ietvaros. Vienu ekskursiju, kā mācību procesa pavadekskursiju uz Latvijas Nacionālo vēstures muzeju (LNVM), otru – kā tēmas noslēguma ekskursiju uz Latvijas Etnogrāfisko brīvdabas muzeju (LEBM). The title of the bachelor work is Excursion as the learning method in form 6 in acquiring the topic „Economy and life style in the territory of Latvia in the 10th-12th centuries” in grade 6.
There are excursion plans, prepared materials, descriptions of methods and tasks, criteria for evaluation, students’ works as well as students’ questionnaires about the educational excursions and their analysis gathered and listed in the study.
The author of the work has developed, organized, carried out and analysed two topics of the educational excursions within the theme is Excursion as the learning method in form 6 in acquiring the topic „Economy and life style in the territory of Latvia in the 10th-12th centuries”. One excursion was like an integrated part of learning-teaching process to National History Museum of Latvia, another as the concluding lesson