Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorKalvāne, Guntaen_US
dc.contributor.authorGavrilko, Svetlanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:19Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:19Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24274en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12180
dc.description.abstractMežciema pamatskolā jau vairākus gadus skolēniem ir zemi mācību vērtējumi ģeogrāfijā. Izpētot vairāku klašu vērtējumus par atsevišķiem tematiem, izvērtējot skolā izmantotos mācību līdzekļus un anketējot skolēnus un skolotājus, noskaidrots, ka šādai situācijai ir vairāki cēloņi. Daļēji pētāmās problēmas rašanos nosaka dabaszinību mācību priekšmeta struktūra un saturs. Ģeogrāfijas skolotājas darba stils un pielietotās mācību metodes neveicina skolēnu intereses rašanos par ģeogrāfijas mācību priekšmetu. Trūkst sadarbības starp mācību priekšmetu skolotājiem.en_US
dc.description.abstractMezciema elementary school for several years teaching students with low rates of geography. By putting more than one class evaluations about different themes used in the evaluation of school learning tools and questionnaires students and teachers, found that such a situation could have several causes. Semi-studied problems from occurring down the science of the subject structure and content. Geography teacher's style of work and the applied teaching methods do not encourage student interest in the emergence of geography subject. Lack of cooperation between teachers of certain subjects.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePēctecības jautājumi ģeogrāfijas un dabaszinību (5.-6.kl.) mācīšanā Mežciema pamatskolāen_US
dc.title.alternativeThe succession issues in teaching geography and natural sciences (Grades 5-6) in Mežciema basic schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige