Show simple item record

dc.contributor.advisorVaickovska, Ievaen_US
dc.contributor.authorTarasova, Marinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:19Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:19Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24302en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12181
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis – raksturot Latvijas saimniecības tēmas mācību satura izklāstu 9.klases mācību līdzekļos un izstrādāt vēlamo tēmas mācīšanas bilingvālo modeli. Darba teorētiskajā daļā analizēti Latvijas bilingvālas izglītības normatīvie dokumenti un teorētiskā literatūra, kā arī apzināti mazākumtautību izglītības programmu bilingvālie modeļi. Pētījuma pirmajā daļā, analizējot pedagoģisko literatūru un esošo situāciju, noteiktas optimālās darba organizācijas formas un mācību metodes tēmas bilingvālajai apgūšanai. Pētījuma otrajā daļā, veicot standarta prasību analīzi un praksē apzinot aktuālo situāciju skolās, izveidots tēmas mācību satura bilingvālais modelis – metodiski un saturiski piemēroti stundu plāni, pārbaudes darbi un darba lapas, kā arī ieteikumi ģeogrāfijas skolotājiem, kas organizē bilingvālo mācību procesu 9.klasē Latvijas saimniecības tēmas ietvaros. Atslēgas vārdi: bilingvālā izglītība, Latvijas saimniecības tēma, mācību līdzekļi ģeogrāfijā, bilingvālie modeļi.en_US
dc.description.abstractThe aim of the Diploma Paper is to characterize the educational content of the presentation of Latvian economic topics in the training aids for the 9th grade and to create a model of bilingual education for the chosen topic. In the theoretical part of the Paper the appropriate literature is studied and the bilingual education documents are analyzed. In the first part of the research, analyzing the pedagogical literature and the current situation,the optimal form of organization and teaching methods for mastering bilingual topics are determined. In the second part of research,taking a standard analysis of the requirements and identifying the current situation in the school while having a practice,the model of bilingual education for the topic was created -methodological and content-appropriate lesson plans,test papers and worksheets, and recommendations for teachers of geography how to organize bilingual education process in the 9th grade within the topics covering the economy of Latviaen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleLatvijas saimniecības tēmas bilingvālā apguve 9. Klasēen_US
dc.title.alternativeBilingual acquisition of the themes of national economy of Latvia in Grade 9en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record