Show simple item record

dc.contributor.advisorVolkinšteine, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorPestovs, Pāvelsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:20Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:20Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24501en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12187
dc.description.abstractSkolēnu pētnieciskā darbība un problēmrisināšanas prasmju pilnveide ķīmijas stundās. Pestovs P., zinātniskais vadītājs proj. pasn. Mag. Chem. Volkinšteine J. Diplomdarbs, 65 lappuses, 7 attēli, 7 tabulas, 26 literatūras avoti, 10 pielikumi. Latviešu valodā. Darba mērķis ir izstrādāt uzdevumu komplektu 11. klases skolēniem, ar kuru palīdzību ir iespējams attīstīt skolēnu prasmes analizēt rezultātus, izvērtēt eksperimentu un secināt. Darba teorētiskajā daļā aprakstītas pētnieciskās darbības būtība, pētnieciskās darbības vēsturiskā attīstība, jautājumu nozīme pētnieciskajā procesā un lasītprasmes nozīme pētnieciskajā darbībā. Pētījumā izmantotas gan kvalitatīvās (skolēnu pašnovērtējuma analīze, skolēnu anketēšana, skolēnu novērošana), gan kvantitatīvās (izstrādāto darba lapu analīze, skolēnu anketēšana) pētniecības metodes. PĒTNIECISKĀ DARBĪBA, PROBLĒMRISINĀŠANA, LASĪTPRASME, SKOLĒNU PĒTNIECISKĀS PRASMES.en_US
dc.description.abstractPupils’ research activities and improvement of problem solving skills in chemistry lessons. Pestovs P., scientific supervisor Mag. Chem. Volkinšteine J. Graduation thesis, 65 pages, 7 figures, 7 tables, 26 literature references, 10 appendixes. In Latvian. The aim of this work is to develop a set of tasks for the 11th grade students with the aim to develop students' skills to analyze the results of experiments to evaluate and conclude. In the theoretical part of this work, the nature of research activities, historical development issues and the importance of reading are described. The researcher uses both qualitative (analysis of student self-evaluation, student observation) and quantitative (analysis of the student survey) research methods. INQUIRY, PROBLEM SOLVING, LITERACY, STUDENTS' INQUIRY SKILLS.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSkolēnu pētnieciskā darbība un problēmrisināšanas prasmju pilnveide ķīmijas stundāsen_US
dc.title.alternativePupils’ research activities and improvement of problem solving skills in chemistry lessonsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record