Multimēdiju materiālu izmantošana efektīvas enerģijas lietojuma apguvē vispārizglītojošās skolas fizikas un dabaszinību mācību priekšmetos
Author
Ekmanis, Andris
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Dudareva, Inese
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors izvērtē multimediju materiālu izmantošanas iespējas efektīva enerģijas lietojuma apguvei vispārizglītojošo skolu fizikas un dabaszinību mācību priekšmetos. Pētījuma mērķis ir pamatojoties uz normatīvo dokumentu, zinātniskās un metodiskās literatūras izpēti un adaptēto multimediju aprobācijas rezultātiem, izstrādāt mācību metodiskos materiālus efektīva enerģijas lietojuma apguves nodrošināšanai vispārizglītojošo skolu fizikas un dabaszinību priekšmetos. Iespēju robežās daļa izstrādāto metodisko materiālu tiek aprobēti reālā situācijā vispārizglītojošās skolas fizikas mācību stundās pedagoģiskās prakses laikā. Izveidotie 12 stundu plāni, atbilstošās darba lapas un refleksijas lapas tika iesniegti praktizējošiem fizikas un dabaszinību skolotājiem izvērtējumam.
Darbā izmantotās pētniecības metodes: teorētiskās literatūras un multimediju materiālu analīze, novērošana. Tiek izmantota arī dažādu starptautisku projektu mājas lapās un citos interneta resursos pieejamā informācija The author of the work estimates using multimedia materials in teaching Effective Use of Energy at the Physics and Natural Sciences lessons in comprehensive school. The aim of this research is to work out the educationally methodological materials for providing teaching Effective Use of Energy at the Physics and Natural Sciences lessons in comprehensive school based on learning and analyzing the legal documents, scientifically methodical literature and approbation of adapted multimedia resources.
By raising the possibility these developed materials were being tested in the real situation at the Physics and Natural Sciences lessons in comprehensive schools during the pedagogical practice.
There were created 12 plans of the lessons, appropriate worksheets and assessment worksheets which were provided for consideration to the Physics and Natural Sciences teachers for evaluation.
The research methods which have been used in this work are theoretical lit