dc.contributor.advisor | Logins, Jāzeps | en_US |
dc.contributor.author | Skrytnik, Oxana | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:36:20Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:36:20Z | |
dc.date.issued | 2013 | en_US |
dc.identifier.other | 24648 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12190 | |
dc.description.abstract | Ķīmijas eksperiments mācību stundā pamatskolā. Skritņika, O., zinātniskais vadītājs Dr. chem., doc. Logins, J. Diplomdarbs, 56 lappuses, 20 attēli, 1tabula, 57 literatūras avoti, 13 pielikumi. Latviešu valodā.
Darba mērķis ir pilnveidot mācību procesu, tajā prasmīgi iekļaujot eksperimentus, kuros izmanto sadzīves ķīmiju un ikdienā lietojamas vielas un kuros ir ievēroti aksioloģiskie un fenomenoloģiskie principi. Darbā tika apkopoti, mācību saturam pielāgoti un daļēji aprobēti 55 eksperimenti ar ikdienā lietojamiem produktiem, vielām un materiāliem. Darbā tika secināts, ka ķīmijas mācīšanās sākumposmā, skolēniem labi pazīstamu vielu, materiālu un produktu izmantošana rosina skolēnu interesi par ķīmiju un uzlabo mācību sasniegumus.
MĀCĪBU EKSPERIMENTS, ĶĪMIJAS MĀCĪBU PROCESS, IKDIENĀ LIETOJAMAS VIELAS, FENOMENOLOĢISKĀ PIEEJA, AKSIOLOĢISKĀ PIEEJA. | en_US |
dc.description.abstract | Experiment in the chemistry lesson in basic school. Skritnika, O., scientific supervisor Dr. chem. doc. Logins J., Diploma paper, 56 pages, 20 illustrations, 1 table, 57 bibliographical titles, 13 appendixes in Latvian.
Paper’s aim is to improve learning process by including skillfully experiments in which is used household chemistry and substances used weekday and where are taken into account axilogical and phenomenological principles. In the paper are summarized and to the learning process adjusted and partly approbated 55 experiments with weekday used products, substances and materials. There were made a conclusion that if at the beginning of chemistry learning process students know well the utlization of substances, materials and products it promotes students interest of chemistry and improves studies achievements.
STUDIES EXPERIMENT, CHEMISTRY LEARNING PROCESS, WEEKDAY USED SUBSTANCES, PHENOMENOLOGICAL APPROACH, AXIOLOGICAL APPROACH. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Ķīmijas eksperiments mācību stundā pamatskolā | en_US |
dc.title.alternative | Experiment in the chemistry lesson in basic school | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |