Daiļliteratūras izmantošanas iespējas 3-4 gadus vecu bērnu valodas attīstībā
Author
Aļeksejeva, Aļona
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Aizporiete, Ineta
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbs- Daiļliteratūras izmantošanas iespējas 3-4 gadu vecuma bērnu valodas attīstībā
Darba mērķis ir- pētīt daiļliteratūras izmantošanas iespējas 3-4 gadu vecuma bērnu valodas attīstībā.
Darbs ir 57. lpp. apjomā, kurš sastāv no trijām daļām, kur pirmajā daļā ir izklāstīta teorētiskās literatūras analīze par darbu, tā nozīmi un ietekmi bērna attīstībā, audzināšanā, kā arī tiek piedāvāts plašs ieskats teorētiskās literatūras analīzē par 3-4 gadu vecuma bērnu runas attīstību, tās pielietojumu pedagoģiskā procesā un nozīmi bērna attīstībā.
Otrajā daļā ir veikta daiļliteratūras kā bērnu runas veicinātājas analīze, kā daiļliteratūra sekmē bērnu runas attīstīšanas procesu pirmskolā, ir materiāla klāsts par bērnu daiļliteratūras specifiskām iezīmēm, kā arī ir izvērtēta literatūras apguves programma pirmskolā..... The theme of the Bachelor Paper is Possibilities of using belles-lettres for the language development of children at the age 3-4.
The aim of the Bachelor Paper is to study 3-4 year old children’s language development.
The Bachelor Paper contains 57 pages. The thesis consists of three parts; the first part describes the theoretical literature of the work, description and influence on a child development in education, as well as a spacious look is offered in the analysis of the theoretical literature for the speech at the age of 3-4 years children development, in a pedagogical process of its applications and sign in child development.
The second part is dedicated to the analysis of the child speech, as a literature has a great value on the process of a child development; there is a material choice for a child fiction specific signs, as also the literature mastering program is estimated in primary school....