• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Izglītības darba organizācija autiskiem bērniem mūsdienu izglītības iestādēs.

Thumbnail
Öffnen
299-27032-Kirillova_Tatjana_tk07022_2009.pdf (524.0Kb)
Autor
Kirillova, Tatjana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Daiktere, Ineta
Datum
2009
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Autisms ir novirze cilvēka psihiskajā attīstībā, kuras galvenā izpausme ir traucējumi viņa saskarsmē ar apkārtējo pasauli un daudziem no viņiem ir novērojamas arī mācīšanas problēmas. Maģistra darba tēma: „Izglītības darba organizācija autiskiem bērniem mūsdienu izglītības iestādēs”. Praktiskā pētījumā ir apkopota pieredze bērnu ar autismu izglītības organizācijas speciālas skolas apstākļos, kas apstiprina zinātniskus pētījumus, kas ir izklāstīti teorētiskā darba daļā. Sekmīgai izglītības organizācijai ir nepieciešama individuālas korekciju programmas esamība, atbalsta personāla piedalīšanās, sadarbība starp skolu un vecākiem. Tāpat nepieciešams saglabāt normāli apstākļi citu– parasto bērnu mācībām. Atslēgvārdi: autiskie bērni, izglītības darba organizācija, mūsdienu izglītības iestādes.
 
Autism is rejection in the human psychical development, children with autism have problems in communication and contacts with surrounding world, many of them also have teaching problems. The theme of the work is „The organization of teaching process for children with autism in modern educational institutions”. In the practical part of the work the experience of the organization of educational process for autistic children in special schools has been compiled, which confirms the scientific researches, which are described in the theoretical part of the work. Program of individual correction, parents and teachers collaboration, participation of support personnel is necessary for successful organization of educational process. Key words: children with autism, the organization of educational process, modern educational institutions.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12201
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV