Vērtību aktualizācijas iespējas literatūras mācību stundās Annas Sakses pasakās 4. klasē
Author
Siliņa, Amanda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stikāne, Ilze
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba „Vērtību aktualizācijas iespējas literatūras mācību stundās Annas Sakses pasakās 4. klasē” mērķis ir izzināt, kādas ir vērtību izpratnes aktualizācijas iespējas, izmantojot Annas Sakses pasakas un interneta portālu www.pasakas.net.
Šis diplomdarbs atspoguļo vērtīborientētu stundu nepieciešamību literatūrā ceturtajā klasē.
Darbs sastāv no ievada, trijām teorētiski pētnieciskajām daļām, praktiskās pētnieciskās daļas, nobeiguma un 21 pielikuma.
Teorētiskajās daļās apkopota informācija par vērtībām, izanalizētas Annas Sakses „Pasakas par ziediem”.
Praktiskajā daļā izstrādātas darba lapas, tās izmēģinātas mācību stundās, veikta anketēšana, pārrunas ar skolotājiem un skolēniem. Iegūtā informācija apkopota un analizēta.
Atslēgvārdi: vērtības, pasakas, interaktīvās metodes, vecumposma īpatnības. The goal of diploma paper „The potential to emphasize values in 4th grade Literature lessons using fairy tales of Anna Sakse” is to find out the possibilities to emphasize the understanding of values using fairy tales and Internet web page www.pasakas.net.
This diploma paper reflects the necessity to have value emphasized Literature lessons in 4th grade.
The diploma paper content is Introduction, Three theoretical chapters, Practical chapter, Conclusion and 21 additions.
The theoretical part includes information about values and analysis of Anna Sakse
„Fairy tales about Flowers”.
The practical part includes work sheets, as well a questionnaire was done and conversations with teachers and students. Received information was summarized and evaluated.
Key terms: values, fairy tales, interactive methods, age stage characteristics.