Show simple item record

dc.contributor.advisorKanča, Kornēlijaen_US
dc.contributor.authorJansone, Maijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:22Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:22Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other27485en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12209
dc.description.abstractDiplomdarba nosaukums ir ‘’ Mācību metožu daudzveidība vidusskolā’’. Mūsdienās bieži tiek diskutēts par jēdzienu ‘’laba mācību stunda’’, par to - kādi elementi ietilpst un no kādiem krtērijiem tā veidojas. Vairāki autori ir veikuši šīs tēmas izpēti, kā rezultātā sastādījuši attiecīgu kritēriju sarakstu. Mācību metodes ne tikai ietilpst šajā sarakstā, bet arī ieņem nozīmīgu lomu mācību procesā. Diplomdarba galvenais mērķis ir noteikt jaunāko mācību metožu efektivitāti un produktivitāti, kā arī to praktisko pielietojumu mācību stundās. Svarīgu lomu ieņem mācību līdzekļa analīze ar mērķi noskaidrot, kādas metodes tiek izmantotas mūsdienīgā mācību grāmatā. Pamatojoties uz faktu, ka bieži vien tas ir vienīgais skolotāju līdzeklis, ar kā palīdzību noris sagatavošanās mācību stundai. Lai spētu analizēt mācību grāmatas, tika izmantoti kritēriji, kurus izveidojuši vācu autori. Tā kā pieejamo kritēriju klāsts ir plašs, tika izvēlēti tie kritēriji, kuri attiecas tieši uz metodes jēdzienu. Pēc attiecīgās literatūras izpētes, var secināt, ka mācību metožu daudzveidība ieņem nozīmīgu vietu mācību procesā. Kā arī balstoties uz jaunāko pētījumu rezultātiem, tika noteikti produktīvākie mācību metožu veidi. Pēc izveidotajiem mācību grāmatas analīzes kritērijiem, tika analizēta mācību grāmata ‘’Schritte International 2’’. Balstoties uz veiktās mācību grāmatas analīzes rezultātiem, tika izveidoti vairāki mācību stundas plāni, lai vēlāk varētu noteikt kā ar mācību grāmatas palīdzību var panākt nepieciešamo metožu daudzveidību stundās. Mācību grāmatas analīze liek secināt, ka attiecīgā mācību grāmatā tiek izmantotas pietiekami daudzas mācību metodes, lai panāktu nepieciešamo rezultātu. Balstoties uz izveidotajiem un pedagoģiski pārbaudītiem mācību stundu plāniem, var secināt, ka ar mācību grāmatas un mācību stundu plānu palīdzību stunda noris daudz produktīvāk, kā arī skolēnu sekmes šādā veidā tiek veiksmīgi uzlabotas.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMācību metožu daudzveidība vidusskolāen_US
dc.title.alternativeVariety of Teaching Methods in Secondary Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record