Show simple item record

dc.contributor.authorTrumpe, Anitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:23Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:23Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other27552en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12211
dc.description.abstractMaģistra darbs „Profesionālās rehabilitācijas pakalpojumu pilnveide cilvēkiem ar īpašām vajadzībām” sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas. Darba teorētiskajā daļā veikts ieskats speciālās izglītības vēsturiskajā attīstībā, profesionālās izglītības sistēmā. Pētīta rehabilitācijas pakalpojumu ietekme uz veselību, kā arī analizēti normatīvie dokumenti, kas reglamentē invaliditātes noteikšanas kārtību, profesionālās rehabilitācijas pakalpojuma saņemšanas nosacījumus, kā arī vērtēti procesi starpprofesionāļu komandas darbībā. Darba praktiskajā daļā analizēta sekmju dinamika un veselības izmaiņas starp cilvēkiem ar īpašām vajadzībām, kuri saņēma rehabilitāciju, un tiem, kuri pakalpojumu nav izmantojuši. Īpaša vērība pievērsta starpprofesionāļu sadarbības pilnveidei, organizējot rehabilitācijas procesus iestādē. Secinājumi: starpprofesionāļu sadarbības pilnveides rezultātā, organizējot rehabilitācijas pakalpojumus, audzēkņiem uzlabojas sekmes un veselība. Atslēgvārdi: rehabilitācija, izglītība, cilvēki ar īpašām vajadzībām, pakalpojumu organizācija.en_US
dc.description.abstractMaster’s degree work „Development of professional rehabilitation service for disabled persons” is composed of theoretical and practical part. The theoretical part is insight into particular education and the system of professional education. As well there was researched the effect rehabilitation has on health and was analysed normative documentation that regulates order of diabilitie’s determination and that regulates conditions, in which the rehabilitation service is administrated. Also the processes throughout interprofessional teamwork. The practical part is analysis of grade’s dynamics and health alterations among disabled people who recieved rehabilitation and those who did dot. Particular attention was paid to improvement of interprofessional cooperation while arranging rehabilitation. Conclusions: As a result of interprofessional cooperation’s improvement during rehabilitation, the grades and health of students improves. Keywords: rehabilitation, education, disabled persons, service administrationen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectIzglītības vadībaen_US
dc.titleProfesionālās rehabilitācijas pakalpojumu pilnveide cilvēkiem ar īpašām vajadzībām.en_US
dc.title.alternativeDevelopment of professional rehabilitation service for disabled persons.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record