Mācību tēmas „Vilnas velšana” saturs un apguve mājturības un tehnoloģiju stundās 1.-4.klasē
Author
Kampe, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Urdziņa-Deruma, Māra
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba “Mācību tēmas “Vilnas velšana” saturs un apguve mājturības un tehnoloģiju stundās 1. – 4. klasē” mērķis ir izpētīt teorētiskās nostādnes un izstrādāt vilnas velšanas vingrinājumus visām četrām klašu grupām, kā arī paredzēta šo vingrinājumu pārbaudīšana praksē.
Teorētiskajā daļā analizēta speciālā literatūra, lai izpētītu vilnas velšanas procesu un dažādās tehnikas. Pedagoģiskā literatūra analizēta par skolēnu radošās darbības veicināšanas iespējām vilnas velšanas procesā.
Praktiskajā daļā autore izstrādāja tematisko plānu, izstrādāja vingrinājumus 1. – 4. klasei, tos praktiski pārbaudīja un analizēja iegūtos rezultātus. The aim of the Diploma Paper „Content and acquisition of the theme „Rolling the wool” in home economics and technology lessons in Grades 1- 4” in technology lessons for grades 1-4” is to research the theoretical issues and to work out exercises for rolling wool for all four grades, as well as to test those exercise in practise.
In the theoretical part the specialized literature is analyzed in order to investigate the process and different techniques of rolling wool. The pedagogical literature is analyzed to see the opportunities of developing students’ creativeness in the process of rolling wool.
In the practical part the author worked out a theme plan, a set of exercises for grades 1-4 and tested them practically; the gained results were analyzed.