dc.contributor.advisor | Āboltiņa, Līga | en_US |
dc.contributor.author | Indrika-Stalaža, Sintija | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:36:23Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:36:23Z | |
dc.date.issued | 2012 | en_US |
dc.identifier.other | 28319 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12215 | |
dc.description.abstract | Sintijas Indrikas – Stalažas pētījumā tiek analizēta 3 – 5 gadu vecu bērnu adaptācijas sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē, izmantojot kustību rotaļas.
Pētījums balstās uz tādu pedagogu un psihologu darbiem kā K. Dēķens, D. Dzintere, S. Laizāne, R. Boša, D. Lieģeniece, G. Svence un citu autoru darbi par adaptāciju un kustību rotaļām, kā arī par bērna attīstības procesiem.
Izstrādātais pētījums varētu interesēt gan jaunos vecākus, gan pirmsskolas pedagogus.
Atslēgvārdi: adaptācija, kustību rotaļas, 3 – 5 gadus veci bērni. | en_US |
dc.description.abstract | In Sintija Indrika – Stalaza’s research, analysed the promoting of 3-5 year old children's adaptation in the preschool education using movement games.
The research is based on the work of educators and psychologists as K. Dēķens, D. Dzintere, S. Laizane, R. Bosch, D. Liegeniece, G. Svence and other authors' work on adaptation and movement games, as well as child development processes.
Developed research could be of interest to both new parents and preschool teachers.
Key words: adaptation, movement games, 3-5 years old children. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | 3-5 gadu vecu bērnu adaptācijas sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē, izmantojot kustību rotaļas | en_US |
dc.title.alternative | The promoting of 3-5 years old children's adaption in the preschool education using movement games | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |