Interaktīvo mācību metožu izmantošana ģeogrāfijas stundās 7. klasē
Author
Freija, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalvāne, Gunta
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienās zināšanu apjoms, ko skolēns apgūst mācību procesā, tiek pakārtots dažādu prasmju apgūšanai, ko pedagoģijā var realizēt ar interaktīvo mācību metožu palīdzību.
Diplomdarbā pētītas un analizētas interaktīvo mācību metožu izmantošanas iespējas ģeogrāfijas stundās 7. klasē, mācoties par Ziemeļameriku. Diplomdarba mērķis ir izpētīt interaktīvo mācību metožu izmantošanas iespējas ģeogrāfijā 7. klasē, apgūstot tēmu par Ziemeļameriku.
Pētījumā, ar izstrādāto un realizēto mācību stundu plānu palīdzību, tika atbildēts uz izvirzīto pētījuma jautājumu - ģeogrāfijas stundās 7. klasē ir iespējams efektīvi apgūt tēmu par Ziemeļameriku, izmantojot interaktīvās mācību metodes.
Atslēgvārdi: mācību metodes, interaktīvās mācību metodes, ģeogrāfija. Nowadays the amount of knowledge that pupils are obtaining in the learning process is being subordinated to obtaining various skills that in pedagogy can be realized through interactive learning methods.
In diploma are studied and analyzed the opportunities for using interactive learning methods in Geography lessons in the 7th class when learning the topic of North America. The goal of diploma thesis is to investigate the opportunities for using interactive learning methods in Geography lessons in 7th class when learning the topic of North America.
In thesis, with the developed and implemented lesson plans, the answer to the research question is provided – it is possible to effectively learn the topic of North America using interactive learning methods in Geography lessons in 7th class.
Keywords: learning methods, interactive learning methods, geography.