dc.contributor.advisor | Tūbele, Sarmīte | en_US |
dc.contributor.author | Brūvere, Oksana | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:36:27Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:36:27Z | |
dc.date.issued | 2013 | en_US |
dc.identifier.other | 29576 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12245 | |
dc.description.abstract | Diplomdarbs „Skaņu izrunas traucējumu korekcija, izmantojot artikulācijas vingrinājumus – pasakas, pirmsskolas vecuma bērniem”. Pētījuma mērķis: teorētiski analizēt un praktiski pārbaudīt, ka regulāra artikulācijas vingrinājumu – pasaku izmantošana logopēdijas nodarbībās sekmē bērnu skaņu izrunas traucējumu korekciju.
Diplomdarba autors uzskata, ka, ja logopēdijas nodarbībās tiek izmantoti artikulācijas vingrinājumu – pasakas, tad bērnu skaņu izrunas koriģējoši attīstošā darbība ir sekmīgāka.Balstoties uz teorētiskā daļā aplūkotajām dažādu autoru atziņām, autore secina, ka runa ir cieši saistīta ar uztveri, domāšanu, uzmanību, emocionālo un sociālo attīstību.Veidojot uzdevumu kopu, autore ir ņēmusi vērā pedagoģiskā darba pamatnosacījumus, kas ir jāievēro, strādājot ar pirmsskolas vecuma bērniem, kā arī pētāmo bērnu individuālām īpatnībām.Praksē tika pārbaudīti pirmsskolas vecuma bērni, kuriem ir skaņu izrunas traucējumi un tika veikts koriģējoši attīstošais praktiski pētnieciskais | en_US |
dc.description.abstract | Diplom Paper „Correction of sound pronunciation disorders by using articulatory exercises – fairy tales, in pre-school children” is focused on the form of provided logopedic care. The objectives of the Project: theoretically analysing and practically checking, that the using articulatory exercises – fairy tale in logopedic sessions to advance the correction of articulation disorders.
The author of Diploma Paper thinks that logopedic correction of articulation disorders is more successful by using articulatory exercises – fairy tale.
In the theoretical part author describes a child of pre-school age, his or her development, development of speach and languange with an aim for specifics of pre-school children, disordered communication ability and logopedic intervention of children at pre-school age. The empirical part analyses test groups children sound pronunciation and proves forms of provided logopedic care using articulatory exercises – fairy tale, pre-school age group in kinder | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Skaņu izrunas traucējumu korekcija, izmantojot artikulācijas vingrinājumus - pasakas, pirmsskolas vecuma bērniem | en_US |
dc.title.alternative | Correction of disturbances of pronouncing sounds using the articulation tasks - fairy tales,for preschool children | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |