• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marijas Montesori metodiskie materiāli 1,5-2 gadus veciem bērniem uztveres attīstībai

Thumbnail
View/Open
299-29882-Iveta_Gailite_ig06042.pdf (881.7Kb)
Author
Gailīte, Iveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vugule, Ērika
Date
2014
Metadata
Show full item record
Abstract
Darba nosaukums: Marijas Montesori metodiskie materiāli 2-3 gadus veciem bērniem uztveres attīstībai. Darba autors: Iveta Gailīte Darba zinātniskais vadītājs: dr.paed. Ērika Vugule Darba apjoms: 44 lpp. Bibliogrāfiskie nosaukumi: 38 Pielikumi: 28 Pētījuma mērķis: pētīt M. Montesori metodiskā materiāla nozīmi uztveres attīstīšanā 2- 3 gadus veciem bērniem. Darba teorētiskās atziņas balstītas uz Montesori M., Draviņas K., Prudnikovas I., Helmingas H. darbiem. Pētījumā apkopoti metodiskie materiāli, kas veicina uztveres attīstīšanu, un atspoguļo to lietderību pedagoģiskajā darbībā.
 
The theme of qualification work is: Maria Montessori methodical materials for development of conception for 2-3 year young children. The author of the work: Iveta Gailīte. Scientific work’s facilitator: dr. paed. : Ērika Vugule. The size of qualification work: 44 pages. Bibliographical titles: 38. Appendixes: 28. Study objective: to investigate M. Montessori methodological material perception of the importance of the development of the 2 - 3 year olds. Qualification work’s theoretical cognitions are based on different author’s investigation, such as : Montesori M., Draviņas K., Prudnikovas I., Helmingas H. The study summarizes the methodological materials that contribute to the development of perception, and reflects the effectiveness of pedagogical activity.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12252
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV