Mācību procesa vērtēšana tēmas „Elektrība” apguvē fizikas stundās 11.klasē
Autor
Bukins, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Dudareva, Inese
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Skolotāja pieredzes darbā „Mācību procesa vērtēšana tēmas „elektrība” apguvē fizikas stundās 11.klasē” ir apkopota un izvērtēta pieredze, ko darba autors ir guvis no 2011./2012. un 2012./2013. mācību gadā esot fizikas skolotājs Siguldas Valsts ģimnāzijā.
Pieredzes darba mērķis ir apkopot pieredzi par dažādiem vērtēšanas veidiem, to nozīmi un lietderību mācību procesā. Lai sasniegtu mērķi, tiek izvirzīti sekojoši darba uzdevumi: 1) veikt teorijas un metodisko ieteikumu apkopojumu par mācību procesa plānošanu, organizēšanu, ņemot vērā vērtēšanu mācību procesā; 2) veikt pieredzes apkopojumu par vērtēšanas iekļaušanu mācību procesa plānošanā, organizēšanā un praktiskajā ieviešanā; 3) izanalizēt dažādus vērtēšanas veidus un to savstarpējo saistību; 4) izvērtējot gūto pieredzi, izdarīt secinājumus un izstrādāt konkrētus ieteikumus turpmākai profesionālās darbības uzlabošanai. The teacher field experience paper „Assessment of the teaching/learning process in the acquisition of the theme „Electricity” in physics in Grade 11” summarizes and evaluates experience that author has acquired as physics teacher in Sigulda State Gymnasium during teaching years 2011/2012 and 2012/2013.
The aim of this teacher field experience paper is to gather experience about various types of assessment and their role in learning process. In order to reach this aim following objectives have been developed: 1) research of theories and methodological experience in field of learning process planning, organization while taking into consideration assessment aspect; 2) summarize experience about assessment in planning, organizing and practical execution of teaching process; 3) evaluate various types of assessment and their mutual correlation; 4) make conclusions and develop certain recommendations for further professional development based on gained experience.