dc.contributor.advisor | Daniela, Linda | en_US |
dc.contributor.author | Sproģe, Beatrise | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:36:29Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:36:29Z | |
dc.date.issued | 2013 | en_US |
dc.identifier.other | 30019 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12261 | |
dc.description.abstract | Darba nosaukums: „Emuāri sadarbībai starp pedagogu un vecākiem pirmsskolas izglītības iestādē”.
Darba autore: Beatrise Sproģe;
Darba zinātniskā vadītāja: Docente Dr. paed. Linda Daniela;
Darba mērķis: Izpētīt emuāru iespējas pirmsskolas izglītības iestādes pedagogu un vecāku sadarbības veicināšanai.
Darba saturs: 49 lpp., 1 tabula, 10 attēli, 28 analizēti literatūras avoti.
Pirmajā nodaļā ir analizēta literatūra un atspoguļota informācija par sadarbību, sadarbības jēdzienu un būtību, sadarbība starp pedagogu un vecākiem, sadarbības veicināšanas faktoriem.
Otrajā nodaļā analizēta literatūra un atspoguļota informācija par digitālo mediju vispārīgu raksturojumu un emuāra raksturojumu, kas sevī iekļauj dažādu digitālo mediju pielietojumu, kā: e-pastu, Skydrive, Skype un Twitter.
Trešajā nodaļā, empīriskajā daļā tika veikta aptauja ar anketas palīdzību un fokusgrupas diskusija. | en_US |
dc.description.abstract | Title of the Paper: „Use of blogs in preschool teacher and parents cooperation”
Author of the Paper: Beatrise Sproģe
Academic superior: Dr. paed. Linda Daniela
The goal of this bachelor’s paper – to explore how to use blogs in preschool teacher and parents cooperation .
Volume of Paper’s theme: 49 pages, 1 tables, 10 pictures 28 analyzed sources.
Paper consists of three parts – first part is theory about cooperation, the concept and the nature of cooperation between teachers and parents, promote cooperation factors.
Second part is theory about digital media and blog description that includes a variety of digital media applications, such as: e-mail, SkyDrive, Skype and Twitter.
The third, practical part is the organization, research and analysis of using blog in teacher and parents cooperation. Used methods – survey by questionnaire and focus group discussion. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Emuāri sadarbībai starp pedagogu un vecākiem pirmsskolas izglītības iestādē | en_US |
dc.title.alternative | Use of blogs in preschool teacher and parents cooperation | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |