Show simple item record

dc.contributor.advisorAndersone, Rudīteen_US
dc.contributor.authorRakauskis, Sandrisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:29Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:29Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other30037en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12262
dc.description.abstractDiplomdarba autors: Sandris Rakauskis Diplomdarba tēma: „Mācību paņēmieni 6. klases skolēnu teksta izpratnes veidošanā vēstures mācību procesā”. Mērķis: izpētīt mācību paņēmienus 6. klases skolēnu teksta izpratnes veidošanā vēstures mācību procesā. Diplomdarbs sastāv no ievada, 5 nodaļām, secinājumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta ar 30 vienībām, 8 pielikumiem. Pētījuma laikā tika gūta atbilde uz pētījuma jautājumu, kādus mācību paņēmienus jāizmanto, lai attīstītu 6. klases skolēnu teksta izpratni vēstures mācību procesā. Tika secināts, ka, mērķtiecīgi izmantojot mācību paņēmienus- vizuālo plakātu vai komiksu, domu kartes vai shēmu veidošana, jautājumu un apgalvojumu teikumu veidošana-, novērojama pozitīva tendence lasītprasmju attīstībā.en_US
dc.description.abstractAuthor of diploma work: Sandris Rakauskis Theme: “Teaching/learning strategies for developing text comprehension in the study process of history in Grade 6” Aim: to investigate teaching/learning strategies for developing text comprehension in the study process of history in Grade 6. Diploma work consists of introduction, 5 chapters, conclusions, indication of literature sources with 30 units and 8 appendices. During the research there was found the solution of the problem - which teaching/learning strategies are the most appropriated to develop the reading comprehension of 6th grade learners at history lessons. It was concluded that determined teaching/learning strategies like visual posters, comics, and mind maps, making schemes, questions and statements lead to positive tendencies at development of reading comprehension skills.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMācību paņēmieni 6.klases skolēnu teksta izpratnes veidošanā vēstures mācību procesāen_US
dc.title.alternativeTeaching/learning strategies for developing text comprehension in the study process of history in Grade 6en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record