Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Daigaen_US
dc.contributor.authorBerkmane, Aritaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:30Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:30Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other30276en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12270
dc.description.abstractŠajā darbā tika apskatīts bērnu attīstības raksturojums, īpatnības, ko bērns spēj un kas padodas sliktāk 4-5 gadus veciem bērniem pirmsskolā. Tika noskaidrota pētniecisko prasmju būtība un to veidošanās etapi, kā arī dabas saistība ar pētnieciskajām prasmēm pirmsskolā. Tika noskaidrota atbilstoša metodika pētniecisko prasmju attīstībai, nosakot pētnieciskās prasmes attīstību pētījuma sākumā un beigās. Atslēgas vārdi: 4-5 gadus veci bērni, pētnieciskās prasmes, iepazīstināšana ar dabu.en_US
dc.description.abstractThis work is a review of child’s development characteristics as well as characteristics of the child’s capabilities and abilities at the age of 4 to 5 years in pre-school. It was It was established the nature of research skills, paces of establishment of said skills and connection of these skills to nature in preschool. Appropriate methodology for the development of research skills was established according to research skills in the beginning and the end of research. Keywords: 4-5 year old children; research skills; introduction to natureen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePētniecisko prasmju attīstība 4-5 gadus veciem bērniem, iepazīstinot ar dabu pirmsskolāen_US
dc.title.alternativeDevelopment of research skills for 4-5 years olds in preschool by presenting natureen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record