dc.contributor.advisor | Kalniņa, Daiga | en_US |
dc.contributor.author | Berkmane, Arita | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:36:30Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:36:30Z | |
dc.date.issued | 2014 | en_US |
dc.identifier.other | 30276 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12270 | |
dc.description.abstract | Šajā darbā tika apskatīts bērnu attīstības raksturojums, īpatnības, ko bērns spēj un kas padodas sliktāk 4-5 gadus veciem bērniem pirmsskolā. Tika noskaidrota pētniecisko prasmju būtība un to veidošanās etapi, kā arī dabas saistība ar pētnieciskajām prasmēm pirmsskolā. Tika noskaidrota atbilstoša metodika pētniecisko prasmju attīstībai, nosakot pētnieciskās prasmes attīstību pētījuma sākumā un beigās.
Atslēgas vārdi: 4-5 gadus veci bērni, pētnieciskās prasmes, iepazīstināšana ar dabu. | en_US |
dc.description.abstract | This work is a review of child’s development characteristics as well as characteristics of the child’s capabilities and abilities at the age of 4 to 5 years in pre-school. It was It was established the nature of research skills, paces of establishment of said skills and connection of these skills to nature in preschool. Appropriate methodology for the development of research skills was established according to research skills in the beginning and the end of research.
Keywords: 4-5 year old children; research skills; introduction to nature | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Pētniecisko prasmju attīstība 4-5 gadus veciem bērniem, iepazīstinot ar dabu pirmsskolā | en_US |
dc.title.alternative | Development of research skills for 4-5 years olds in preschool by presenting nature | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |