Show simple item record

dc.contributor.advisorKaņepēja, Ruta Ināraen_US
dc.contributor.authorAbricka, Jūlijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:30Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:30Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other30291en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12271
dc.description.abstractDarba nosaukums: Valodas kultūras attīstība vidējā pirmsskolas posmā. Darba autore: Jūlija Abricka Zin. vadītāja: dr. paed. Ruta Ināra Kaņepēja Darba apjoms: 79 lpp., 4 nodaļas, 14 apakšnodaļas, pielikumi, 26 literatūras avoti. Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz R. Bošas, A. Baumanes, R. Kaņepējas, V. Kalniņas, Dz. Skrubes, A. Vorobjova atziņām. Teorētiskajā daļā analizēti tādi jautājumi kā bērnu valodas attīstība, valodas kultūras jēdziens, līdzekļi bērnu valodas kultūras attīstīšanai pirmsskolas pedagoģiskā procesā. Pētījuma praktiskajā daļā tika veiktas aptaujas ar vecākiem, skolotājiem, bērnu valodas kultūras izpēte un attīstības gaita. Veicot pētījumu, darba autore secināja, ka bērna valodas attīstības process 4-5 gadu vecumā noritēs veiksmīgāk, ja skolotāja ar bērnu sarunāsies skaidrā, saprotamā valodā, ja rotaļnodarbībās tiks pievērsta īpaša uzmanība bērna valodas kultūrai. Darbs šajā jomā veicams sadarbībā ar ģimeni. Atslēgvārdi: Bērns, valoda, valodas kultūra, attīstība, vide, metode.en_US
dc.description.abstractJob title: Development of the language culture in medium pre-school age. Job author: Jūlija Abricka Scientific supervisor: dr.paed. Ruta Ināra Kaņepēja Scope of the work: 79 pages, 4 chapters, 14 subchapters, attachments, 26 literature sources. The theoretical part is based on the knowledge’s of R. Boša, A. Baumane, R. Kaņepēja, V. Kalniņa, Dz. Skrube, A. Vorobjovs. In the theoretical part, there are analyzed such issues as children language development, language culture concept, tools for developing children language culture in the pre-school educational process. In the practical part of the research, there were made surveys with parents, teachers, studies of children`s language culture and development. During the research, author concluded that the 4-5 years old child language development process would be more successful, if teacher would talk to the child in clear, understandable language, if game lessons would focus on child language culture. Work in this area needs to be carried out in cooperation with family. Keywords: Child, language, language culture, development, environment, the method.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleValodas kultūras izpratne un attīstība vidējā pirmsskolas posmāen_US
dc.title.alternativeThe language cultur awarenses and development of 4-5 ageen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record