dc.contributor.advisor | Zelča, Līga | en_US |
dc.contributor.author | Mustafējeva, Dace | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:36:30Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:36:30Z | |
dc.date.issued | 2013 | en_US |
dc.identifier.other | 30299 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12272 | |
dc.description.abstract | Kandavas novada apkārtne rada ideālas iespējas realizēt ideju par ģeogrāfijas un dabas zinību mācīšanu tieši dabā, savā tuvākajā vidē. Skolēniem mācot, ģeogrāfiju ir svarīgi apgūt savas tuvākās apkārtnes vidi.
Darba mērķis bija Kandavas novada izpēte un šo materiālu izmantošana ģeogrāfijas stundās. Darba gaitā tika izpētīts Kandavas novada ģeogrāfiskais stāvoklis un dabas apstākļi, reljefs un ģeoloģiskā uzbūve, novada iekšējie ūdeņi, klimats, augsne un augājs, dabas aizsardzība, iedzīvotāji un ekonomiskā vide. Pamatojoties uz diplomdarba teorētisko daļu, autore ir izveidojusi novada ģeogrāfijas mācību programmu 9. klasei, kas tiek jau aprobēta. Atrastas piemērotākās metodes un izveidoti mācību materiālu piemēri novada vides izmantošanai pamatskolas ģeogrāfijas mācīšanā.
Pētījums var tikt izmantots - pamatskolas 9. klasē, skolēnu zināšanu un prasmju veidošanā pēc Valsts standarta prasībām ģeogrāfijā, novadpētniecības interesentu lokam un tūristiem, kas apceļo Latviju. | en_US |
dc.description.abstract | ANNOTACION
The neighbourhood of Kandava district is perfect for carrying out the idea of teaching geography outdoors, in the natural environment. It is very important for students, while learning geography, learn as much as possible about their nearest surroundings.The aim of the work was terrain estimate of Kandava district in order to use the obtained material in teaching geography in school.
Some research was made on geographic position and natural condition of Kandava area, its relief, geologic structure, inland- waters, climate, soil, vegetation, protection of the environment, population and economic structure.Based on the theoretical part of the work, the author has worked out the programme for teaching geography of the area (for form 9), which is already being approbated.Useful methods are found and materials made for taking advantage of the natural surroundings in teaching geography in elementary schools.
The research material can be used in teaching geography in schools. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Novadpētniecības materiālu izmantošana pamatskolas ģeogrāfijā: Kandavas novada piemērs | en_US |
dc.title.alternative | The use of materials of local studies in geography of basic school: the example of Kandava region | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |