Show simple item record

dc.contributor.advisorVociša, Rūtaen_US
dc.contributor.authorLustika, Lailaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:31Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:31Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other31470en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12277
dc.description.abstractDarbā „Spēles izmantošana dabaszinību mācību procesā 1.-4. klasē” tiek aplūkota skolēnu izziņas aktivitātes problēma, tās būtība un veicināšanas iespējas, izmantojot spēles metodi. Aprakstīta izziņas aktivitātes būtība un tās struktūrelementi – izziņas intereses, skolēnu darbība un emocijas. Īpaša vērība tiek pievērsta dažādu spēļu ietekmei uz sākumskolas skolēnu izziņas aktivitāti. Ņemot vērā pedagoģisko un psiholoģisko literatūru, spēles tiek pielāgotas dabaszinību mācību procesam 1.-4. klasē. Darbā atspoguļots eksperimentālais pētījums un tā rezultāti par spēles ietekmi uz izziņas aktivitāti. Pamatojoties uz iegūtajiem rezultātiem, autore secina, ka spēli kā mācību metodi var izmantot dabaszinību mācību procesā izziņas aktivitātes veicināšanai, jo paaugstinās izziņas intereses, aktivizējas skolēna darbība un emocijas. Darbs aprobēts X. vidusskolas 4. klasē. Darba apjoms – 71 lappuse. Tajā atrodami 14 attēli un 1 tabula, kas ilustrē darba saturu un atspoguļo pētījuma rezultātus. Izmantoti 69 literatūras avoti latviešu, angļu un krievu valodās.en_US
dc.description.abstractThe paper „Use of play in the process of learning science in Grade 1-4” has inspected problem of cognition’s activity, and it’s promotions possibilities, using play as learning method. There are written about cognition’s activity and its elements of structure – interests, student’s action and emotions. A special attention has turned to that, how use of play impacts to cognition’s activity of students in Grade 1-4. Considering pedagogical and psychological literature, author adapts plays to the process of learning science in Grade 1-4. The paper reflect experimental research and its results, what shows how use of play impacts to cognition’s activity of students. On basis of results, author concludes, that there is possible it use plays in the process of learning science for promote cognition’s activity, because it raise interests, activate students activity and emotions. The research has been approbate in X secondary school in Grade 4. Quantity of the paper is 71 pages. There are 14 figures ant 1 table, which shows matter of the paper and results of research. 69 sources in Latvian, English and Russian are used.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSpēles izmantošana dabaszinību mācību procesā 1.- 4.klasēen_US
dc.title.alternativeUse of play in the process of learning science in Grade 1-4en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record