dc.contributor.advisor | Zaula, Dzintra | en_US |
dc.contributor.author | Sprude, Arvis | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:36:32Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:36:32Z | |
dc.date.issued | 2009 | en_US |
dc.identifier.other | 31856 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12286 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba tēma ir „Latviešu tautas deju soļu mācīšana sporta stundās sākumskolā”. Pētījuma mērķis: izstrādāt tematisko karti un lietot latviešu tautas deju pamatsoļu mācīšanā sporta stundās sākumskolā.
Pētījuma hipotēze: metodisko materiālu izmantošana sporta stundās, mācot latviešu tautas dejas pamatsoļus, sekmē to apgūšanu.
Darba teorētiskā daļa balstīta uz pedagoģijas, psiholoģijas un deju horeogrāfijas literatūras analīzi. Darbā tiek izmantotas dažādu laiku psihologu un pedagogu ieteikumi un atziņas par bērna attīstības īpatnībām, kā arī vairāku latviešu horeogrāfu ieteikumi par latviešu tautas dejas soļu izpildes īpatnībām un specifiku.
Darba praktiskajā daļā veikts pedagoģiskais pētījums un datu salīdzinājums pētījuma sākumā un noslēgumā. Izstrādāta tematiskā karte tautas deju soļu mācīšanai sākumskolā.
Secinājumi: izmantojot metodisko materiālu, skolēni sekmīgi apgūst mācību procesam paredzētos latviešu tautas dejas pamatsoļus.
Atslēgvārdi: sporta stunda; latviešu tautas deja; pamatsoļi; sākumskola; Kuldīgas pilsētas skola. | en_US |
dc.description.abstract | The theme of the graduation paper is ''Teaching of Latvian Folk Dance Elements in Primary School Sports Lessons''.
The aim of the research: is to create the thematic map and to use it for teaching Latvian folk dance elements in primary school sports lessons.
The hypothesis of the research: the use of the methodical materials in the teaching of Latvian folk dance elements in sports lessons improves their acquisition.
The theoretical part of the research is based on the analysis of the pedagogical, psychological and dance choreography literature. Suggestions and studies in child development by many psychologists and pedagogues of different periods of time have been used in the work. Recommendations about teaching and performing of Latvian folk dance elements by many Latvian choreographers have been used as well.
In the practical part of the work a pedagogical research, as well as a comparison of the input and output data has been made. A thematic map for teaching of Latvian folk dance elements in Primary school has been created.
Conclusions: by the use of the methodical materials Latvian folk dance elements are successfully acquired.
Keywords: sports lesson; Latvian folk dance; basic elements of dance; primary school; Kuldīga city school. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Latviešu tautas deju soļu mācīšana sporta stundās sākumskolā. | en_US |
dc.title.alternative | Teaching of Latvian folk step in sport lessons in primary school. | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |