Sociālpedagoģiskā darbība ar 10.- 12. klašu skolēniem brīvā laika organizēšanā Baldones vidusskolā
Автор
Emsiņa, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Folkmanis, Valdis
Дата
2009Metadata
Показать полную информациюАннотации
Sintijas Emsiņas diplomdarba „Sociālpedagoģiskā darbība ar 10.-12.klašu skolēniem brīvā laika organizēšanā Baldones vidusskolā ” mērķis ir izzināt sociālpedagoģiskās darbības virzienus darbā ar jauniešiem brīvā laika organizēšanā .Teorētiskajā daļā darba autore raksturoja brīvā laika jēdzienu, kā arī tika raksturota interešu izglītības un neformālās izglītības loma brīvā laika organizēšanā. Darba praktiskajā daļā veikta anketēšana Baldones vidusskolas 10.12.klasēs, sociālā pedagoga darbības virzienu izzināšana, kā arī sociālā pedagoga darbības programmas uzdevumu izveide un realizācija, izmantojot šādas pētniecības metodes- literatūras un elektroniskās informācijas analīze, dokumentu izpēte, , anketēšana, intervēšana, kā arī sociālpedagoģiskās darbības modelēšanas metode.
Atslēgas vārdi: brīvais laiks, interešu izglītība, neformālā izglītība, sociālais pedagogs, sociālpedagoģiskā darbība. The aim of Sintijas Emsiņas diploma paper ”Social pedagogical activity with grade 10- 12 pupils in organizing their leisure time at Baldone secondary school” is to explore directions of social pedagogical activity that concern organising leisure time organisation for adolescents. In the theoretical part the author described the concept of the leisure time the role of interested related education and informal education in organising leisure time is described as well. The practical part of the paper consists of survey that was conducted among the grade 10-12 students of Baldones secondary school , exploring the directions afactivity of the social pedagogue, creation and fulfilment of the task of the programme of social pedagogical activity using these methods of exploring- analysis of literature and electronic information, research of the documents, questionnairing, interwieving and the method of modeling the social pedagogical activity.
Key words leisure time, interested related education, informal education, social pedagogue, social pedagogical activity.