Mācību spēļu izmantošana ķīmijas apguvē
Author
Bebrekārkle, Iluta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Namsone, Dace
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Mācību spēļu izmantošana ķīmijas apguvē. Bebrekārkle, I., zinātniskā vadītāja Dr.paed., vad. pētniece Namsone, D. Diplomdarbs, 42 lappuses, 55 attēli, 20 literatūras avoti, 4 pielikumi. Latviešu valodā.
Darba mērķis ir izstrādāt un praksē pārbaudīt metodiku, kā mācību spēles pielietot mācību stundās. Darbā piedāvātām mācību spēlēm „Mendeļējeva sapnis”, „Skapis”, „Bināru savienojumu formulu sastādīšana” un „Neorganisko vielu klases” izstrādāta metodika un aprobētas Liepājas Raiņa 6.vidusskolā un piedalījās 150 8.-10. klases skolēni. Darbā secināts, ka mācību spēles ir lietderīgas un nepieciešamas mācību procesā.
SKOLĒNS, SKOLOTĀJS, MĀCĪBU METODE, MĀCĪBU SPĒLES. Application of training games in learning of chemistry. Bebrekarkle, I., consultant of the paper Dr.paed., lead. Researcher Namsone, D., Diploma thesis, 42 pages, 55 figures, 20 literature references, 4 appendixes. In Latvian.
To develop and to prove practically methodology to promote students in developing of basic skills in chemistry by applying training gaumes. Training games “Mendeleev's dream”, “Cupboard”, “Formula's composition of binary compounds”, “Grades of inorganic subtances”, developed methodology and approbated in Liepaja Rainis Secondary school Nr. 6, involved 150 students from classes 8th to 10th. It is proved that by applying of training games students are able to promote the developing of basic skills in chemistry.
STUDENT, TEACHER, TEACHING METHOD, TRAINING GAMES.