Show simple item record

dc.contributor.advisorKumerdanka, Airaen_US
dc.contributor.authorBriede, Santaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:36Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:36Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33666en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12320
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis ir pilnveidot zināšanas par dažādām prasmēm un to attīstīšanu, izstrādāt metodisku materiālu skolēnu vispārīgo prasmju attīstīšanai matemātikā 8. klases tematā "Statistika". Darba uzdevumi: 1. Izvērtēt mācību priekšmeta standartu un programmas. 2. Analizēt teorētisko literatūru par problēmrisināšanas, komunikatīvajām, sociālajām, uzņēmējdarbības un digitālajām prasmēm. 3. Izstrādāt metodiskos ieteikumus šo prasmju attīstīšanai. 4. Veikt skolotāju anketēšanu. 5. Izdarīt secinājumus. Darbā pētītas prasības vispārīgo prasmju attīstībai matemātikas izglītības dokumentos: mācību priekšmeta standartā un salīdzinātas matemātikas paraugprogrammas. Izklāstīti teorētiskie jautājumi par skolēnu vispārīgajām prasmēm, analizēta skolēnu vispārīgo prasmju attīstīšana matemātikas stundās, piedāvāti stundu epizožu paraugi šo prasmju attīstīšanai. Izstrādāti matemātiskie uzdevumi, aprobēti un izanalizēti Eiropas Sociālā fonda projekta piedāvātie uzdevumi. Diplomdarbā ir 6 nodaļas, darbā iekļauts 1 attēls, 5 tabulas un 3 pielikumi. Teorētisko jautājumu izklāstam izmantoti 15 informācijas avoti.en_US
dc.description.abstractThe diploma paper goal is to investigate the use of general skills during the process of learning mathematics to students of grade 8 and develop methodological materials to expand their general skills while teaching the theme ‘Statistics’. The objectives of the diploma paper: 1.To evaluate the benchmark and syllabus of the subject. 2.To research and analyze theoretical sources about problem-solving, communicative, social, business and digital skills. 3.To develop methodological recommendations for expansion of particular skills. 4.To accomplish teachers’ questioner. 5.To draw conclusions. The skill expansion requirements of mathematics are researched in the subject syllabus and comparative evaluation of the benchmarks has been done as well as. Theoretical questions are studied and analyzed about students applying general skills in the mathematics lessons. In addition excerpt samples of the lessons are offered to enhance these skills. Particular mathematical tasks are developed, approved, and analyzed during the research. There are six chapters in the diploma paper. It includes one figure, five charts and three appendixes. Fifteen references are used to support the theoretical part of the research.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleVispārīgo prasmju attīstīšana skolēniem temata "Statistika" apguvē matemātikā 8.klasēen_US
dc.title.alternativeDidactic development of the theme „Statistics” in mathematics in Grade 8en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record