Āra mācību izmantošana ģeogrāfijas mācību procesā: Grundzāles pamatskolas piemērs
Author
Eimane, Irita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šīre, Jānis
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbs „Āra mācību izmantošana ģeogrāfijas mācību procesā - Grundzāles pamatskolas piemērs” veltīts – metodiskā materiāla āra nodarbībām izstrādāšanai pamatskolas ģeogrāfijas stundām, izmantojot Grundzāles pamatskolas apkārtnes iespējas.
Diplomdarbā raksturotas pamatskolas vecāko klašu skolēnu mācīšanās īpatnības, galvenās āra stundās izmantojamās mācību metodes un darba organizācijas formas, apkopota informācija par efektīvu stundu plānošanu un raksturotas āra mācības. Darbā aprakstīta Grundzāles pamatskolas apkārtne, apsverot iespējas to izmantot āra stundām. Pamatojoties uz apkopoto informāciju, izstrādāti pamatskolas ģeogrāfijas āra mācību stundu metodiskie materiāli.
Diplomdarba apjoms ir 71 lpp, tajā iekļauti 22 attēli un 15 pielikumi.
Atslēgvārdi: āra mācības, Grundzāles pamatskola, mācību metodes ģeogrāfijā, pusaudžu mācīšanās īpatnības. „The use of outdoors learning in the process of teaching/learning geography: the example of Grundzāle Basic School”. The aim of this work – to work out the methodical materials for outdoors learning at basic schools for geography lessons using the possibilities which are offered by surrounding of Grundzale Basic School.
There are characterized learning peculiarities of senior pupils, the main learning methods for outdoor lessons, summarized information about effective lesson planning and characterized outdoor learning at Diploma work. The surrounding of Grundzale Basic School is described considering the possibilities how to make use of it in outdoor learning. The methodical materials for outdoors learning are worked out basing on summarized information.
The volume of Diploma work: 71 pages, 22 pictures and 15 supplements.
Key words: outdoor teaching/learning, Grundzale Basic School, learning methods at geography, learning peculiarities.