Piemērotāko mācību metožu izvēle ģeogrāfijas stundās balstoties uz skolēnu intelektuālās daudzveidības izpēti
Author
Arāja, Aija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalvāne, Gunta
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba izstrādāšanai izvēlētais temats saistīts ar aktuālo jautājumu par mācību metodes izvēles principiem. Autore darbā, balstoties uz zinātniskā literatūrā atrodamiem avotiem, apskata vairākas pieejas šim jautājumam. Dziļāks pētījums veikts par daudzpusīgā intelekta teorijas dažādiem aspektiem. Darba mērķis ir analizēt daudzpusīgā intelekta teorijas pielietojumu mācību procesā. Darba uzdevums ir analizēt zinātnisko literatūru, veikt skolēnu daudzpusīgā intelekta izpēti, un pielietot izpētes rezultātus mācību metožu izvēles procesā, sagatavojot mācību stundas. Pedagoģiskās praksēs laikā empīriski pārbaudīt rezultātus novērojot un analizējot mācību procesu. Iegūtie rezultāti liecina, ka gadījumos, kad daudzpusīgās intelekta teorijas pielietojums izdevies, tas veicina audzēkņu personisko izaugsmi. SELECTION OF THE MOST APPROPRIATE METHODS IN GEOGRAPHY LESSONS ON THE BASIC OF STUDYING PUPILS’ INTELLECTUAL DIVERSITY
Annotation.
The chosen topic for this graduation paper is related to the actual issue of principles for the choice of proper teaching methods. The author in her work elaborates several approaches in this field using the available sources in scientific literature. Detailed study has been done about the different aspects of versatile intellect theory. The aim of this work is to analyse the application of the versatile intellect theory into the teaching process. The task of the work is to analyse the scientific literature, to make a study on pupils versatile intellect, to apply the results of the study in the process of combining the proper teaching methods for the preparation of the teaching lessons, to test the results during the period of pedagogical practice observing and analysing the teaching process. The obt