Show simple item record

dc.contributor.advisorSkara-Mincāne, Ritaen_US
dc.contributor.authorKoričeva, Jekaterinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:42Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:42Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34079en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12343
dc.description.abstractŠajā pētījumā ir analizēta teksta saistītājvārdu loma skolēnu rakstītprasmes attīstīšanai. Teorētiskajā daļā dažādi ar šo problēmu saistīti literatūras avoti un zinātniekie viedokļi, kuros tika apskatītas šīs problēmas izpētītes un analizēšanas veidi. Teorētiskās atziņas tiek pārbaudītas praksē ar pētīšanu palīdzību, ieviešot mācību stundās dažādus interesantus mācīšanās paņēmienus teksta saistītājvārdu apguvei. Pētījuma empiriskā daļā ir izmantotas teorētiskajā daļā gūtās atziņas par visu četru valodas prasmju integrēšanu rakstu valodas mācīšanas/mācīšanās procesā. Lai sekmētu mācību procesu teksta saistītājvārdu apguvē klasē, tika izmantoti dažādi radoši uzdevumi . Secinājumi balstās uz veikto atsevišķa gadījuma pētījumu, novērojumiem un anketām. Pēc darbības pētīšanas studenti turpināja izmantot teksta saistītājvārdus un tas uzlaboja loģisko plūsmu viņu darbos un palīdzēja radīt pabeigtības iespaidu. Darba rezultātus un secinājumus var pielietot angļu valodas kā svešvalodas stundās, lai padarītu rakstītprasmes mācīšanās procesu efektīvāku.en_US
dc.description.abstractThe present Diploma paper examines the importance of using transitional devices for improving cohesive connection in the secondary school students’ written works. The theoretical part investigates and analyses different relevant sources on the problem and refers to the opinions of the scholars who have examined this question. The study relates theory to practice by integrating all four language skills into the process of teaching/learning writing and implementing creative activities for practicing transitional devices in the classroom. The conclusions drawn are based on the Case study, during which, analyses of questionnaires, pre-test essay and post-test essay were used as methods of data collection. After the research was conducted, the students continued to use transitional devices and this provided their post-test essay with a logical fluency and contributed to a sense of completeness.The results and conclusions of this research can be used in the EFL classroom in order to make the teaching/learning process of writing skills more effective.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleTeksta saistītājvārdu apguve skolēnu rakstīšanas prasmju uzlabošanai angļu valodas stundās 10.klasēen_US
dc.title.alternativeTransitional Devices to Improve Students’ Writing Skills in English Lessons in Grade 10en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record