Izpratnes par drošības noteikumiem veidošanās 6-7 gadus veciem bērniem
Author
Bargatina, Ludmila
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Baranova, Sanita
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba nosaukums: „Izpratnes par drošības noteikumiem veidošanās 6 – 7 gadus veciem bērniem”. Darba autore: Ludmila Bargatina. Pētījuma mērķis: izpētīt 6 – 7 gadus vecu bērnu izpratnes par drošības noteikumiem veidošanās pedagoģiskos nosacījumus pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Pētījumā tika analizēta teorētiskā un metodiskā literatūra par bērnu izpratnes par drošības noteikumiem veidošanos pirmsskolas pedagoģiskajā procesā, kā arī veikta 6 – 7 gadus vecu bērnu izpratnes par drošības noteikumiem veidošanās empīriskā izpēte. Darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras saraksta ar 31 vienībām. Darba apjoms: 49 lappuses. Atslēgvārdi: drošības noteikumi, izpratne, problēmsituācijas, pirmsskolas pedagoģiskais process. The Qualification Paper: “Formation of 6 - 7 Year-old Children’s Understanding of Safety Rules”
Author: Ludmila Bargatina
The aim of the Paper: to explore the pedagogical conditions of 6-7 year-old children’s understanding of safety rules in pre-school educational process.
The author has studied the theoretical and methodological literature on the formation of children's understanding of safety rules in pre-school educational process and carried out an empirical research on the formation of 6-7 year-old children's understanding of safety rules.
The work consists of: an introduction, three chapters, conclusion, bibliography and a list of literature sources of 31 units.
The volume of the Paper: 49 pages. Keywords: safety rules, understanding, problem situations, pedagogical process in pre-school