Elektromagnētisko parādību apzināšana vispārizglītojošās skolas fizikā
Author
Birzniece, Sanita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Broks, Andris
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbs izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Pieaugušo pedagoģiskās izglītības centrā sadarbībā ar LU Fizikas un matemātikas fakultāti. Šī darba pārskats 49 lpp. kopapjomā satur ievadu (2 lpp.), divas daļas (15 un 16 lpp.), nobeigumu (3 lpp.), kā arī izmantotās informācijas avotu sarakstu (15 avoti) un pielikumu (6 vienības). Tekstā iekļauti 19 zīmējumi un 1 tabula.
Darbā īstenots mērķis: noskaidrot izglītojošās zinātniskās pētniecības kā pedagoģiskās darbības metodes efektivitāti vispārizglītojošās vidusskolas fizikas priekšmeta sadaļas „Elektrība (elektromagnētisms)” īstenošanā.
Darba pirmajā daļā izpētīti teorētiskie materiāli par vispārizglītojošās skolas fizikas stundās lietojamām pedagoģiskās darbības metodēm, īpaši akcentējot izglītojošās zinātniskās pētniecības metodoloģijas ieviešanu mūsdienu vispārizglītojošā vidusskolā.
Darba otrajā daļā izpētītas vispārējās vidējās izglītības fizikas priekšmeta standarta izvirzītajās prasīb The diploma paper „Exploration of electromagnetic phenomena in physics in general comprehensive school”. has been worked out at the Adults’ Pedagogical Educational Centre (Faculty of Pedagogy, Psychology and Arts, University of Latvia) in cooperation with the faculty of Physics and Mathematics.
The work consists of 49 pages in total, including Introduction (2 pages), two Parts (15 and 16 pages), Conclusion (3 pages), as well as List of used information (15 sources), and Enclosure (6 items). There are 19 drawings and 1 chart in the text.
The aim of the diploma paper is to determine scientific education research as pedagogical activity’s methods effectiveness of general comprehensive high school’s physics lesson topic ‘’Electricity (electromagnetism)’’ implementation.
Section one is concerned with the research of the theory of pedagogical action methods used in general comprehensive school physics lessons, particularly emphasizing scientific education’s research methodology impleme