Show simple item record

dc.contributor.advisorRutka, Lūcijaen_US
dc.contributor.authorBriuka, Sarmīteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:44Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:44Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other34506en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12357
dc.description.abstractVECĀKĀ PIRMSSKOLAS VECUMA BĒRNU KAUTRĪGUMS SOCIĀLO PRASMJU APGUVĒ Darba autore: Sarmīte Briuka Darba zinātniskais vadītājs: Dr.psych., profesore Lūcija Rutka Diplomdarba apjoms: 72 lpp., 31 att., 4 pielikumi, izmantoti 54 literatūras avoti. Pētījuma mērķis: Analizēt un praktiski pētīt pirmsskolas bērnu kautrīguma būtību un tā koriģēšanas iespējas. Pētījuma jautājums: Sociālo prasmju apguve un kautrīgiem bērniem vecākajā pirmsskolas vecumā. Darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmā nodaļa ietver bērnu psihofizioloģiskās attīstības un sociālo prasmju attīstības raksturojumu, kā arī fizisko, kognitīvo un emocionālo attīstību un vecākā pirmsskolas vecuma bērnu sociālo prasmju izveidi un sociālās attīstības nosacījumus. Otrajā nodaļā liela vērība pievērsta kautrīguma būtībai un tā lomai sociālo prasmju apguvē, saskarsmes attīstības īpatnībām vecākajā pirmsskolas vecumā, kā arī kautrīguma koriģēšanas iespējām vecākajā pirmsskolas vecumā. Trešās nodaļas empīriskajā pētījumā ir aprakstīta izpētes bāze un izmantotās metodes, kā arī pēta sociālās prasmes pirms un pēc attīstošo uzdevumu veikšanas, koriģējot vecākā pirmsskolas vecuma bērnu kautrīguma izpausmes. Nobeigumā tiek sniegtas rekomendācijas bērnu kautrīguma diagnosticēšanā, kā arī daudzveidīgas metodes tās koriģēšanai un sociālo prasmju apguvei. Darbs var izmantot: pirmsskolas skolotāji, bērnu vecāki.en_US
dc.description.abstractANOTATION THE SHYNESS OF OLDER PRESCHOOL CHILDREN IN LEARNING SOCIAL SKILLS Author of the work: Sarmite Briuka Amount of Bachelor`s Work: 72 pages, 31 charts, 4 appendices, 54 literature sources were used. Task of the study: To research and analyze content of shyness of preschool children and opportunity to correct it. Subject of the study: The learning of social skills and shyness of older preschool children. The study consists of three parts. The first chapter includes children's psychophysiological development and characteristics of social skills development, as well as physical, cognitive and emotional development of children’s, and the older preschoolers' development of social skills and conditions of social development. The second chapter focuses on the nature of shyness and role of learning of social skills, Peculiarities of communication development characteristics of the older pre-school age, as well as opportunity to correct the shyness. The empirical research in third chapter describe the base of research and the methods used, and studied social skills before and after the doing of correction exercises Finally are provided recommendations of the diagnosis of shyness, as well as a variety of methods for its adjustment in learning process of social skills. Stady could be useful for: preschool teachers, parentsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleVecākā pirmsskolas vecuma bērnu kautrīgums sociālo prasmju apguvēen_US
dc.title.alternativeThe shyness of older preschool children in learning social skillsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record