Sociālpedagoģiskā darbība mācību motivācijas veicināšanā sporta specializācijas skolēniem Rīgas Sergeja Žoltoka vidusskolā
Author
Semjonova, Oksana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Raževa, Astrīda
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
par Oksanas Semjonovas diplomdarbu „Sociālpedagoģiskā darbība mācību motivācijas veicināšanā sporta specializācijas skolēniem Rīgas Sergeja Žoltoka vidusskolā”.
Par diplomdarba mērķi izvirzīts raksturot un veikt sociālpedagoģisko darbību mācību
motivācijas veicināšanā sporta specializācijas skolēniem.
Darbā tiek apskatītas sekojošas tēmas: mācību motivācijas raksturojums, skolēnu mācību darbības stimulēšanas un motivācijas veidošanas metodes, sociālā pedagoga darbības specifiskās iezīmes skolās ar sporta specializācijas skolēniem, pusaudžu mācību motivācijas īpatnības. Darbā ir analizēta sporta specializācijas skolēnu attieksme pret skolu, mācībām un apkārtējo vidi, kas nosaka šo skolēnu vēlmi mācīties. Ir izstrādāta sociālā pedagoga darbības programma mācību motivācijas veicināšanā.
Atslēgvārdi: mācību motivācija, mācību programma, motivācijas veicināšana, pusaudzis, sociālpedagoģiskā darbība, sporta specializācija. for Oksanas Semjonovas diploma paper “ Social pedagogical activities in promoting the learning motivation in sports specialization classes at Riga Sergey Zholtok secondary school”.
The aim of the Diploma paper is to characterize as well as to carry out in practice the social pedagogical activities for promoting the learning motivation in the sports specialization classes.
The Diploma paper discusses the following themes: the description of the learning
motivation, methods of stimulating the pupils’ teaching/learning activity and methods of
developing the motivation, the specific features of the activities performed by the social pedagogue in schools with sports specialization classes and the peculiarities of the learning motivation of the sports specialization classes.
The Diploma paper analyzes the attitude of the learners of the sports specialization classes towards the school, learning and the surrounding environment, which determines the will of these pupils to learn.