Sadzīves iemaņu veidošana divus-trīs gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
Author
Vasiļjeva, Tatjana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vīgante, Rasma
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs: Sadzīves iemaņu veidošana divus – trīs gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
Darba autore: Tatjana Vasiļjeva
Darba zinātniskā vadītāja: docente Dr. paed. Rasma Vīgante
Bakalaura darba apjoms: 54 lpp., satur 6 attēlus, 8 tabulas, literatūras sarakstu no 49 vienībām, pievienoti 3 pielikumi
Bakaura darbs izstrādāts ar mērķi teorētiski pētīt un praktiski pamatot divus – trīs gadus vecu bērnu sadzīves iemaņu veidošanas paņēmienus pirmsskolas izglītības iestādē.
Darbs sastāv no divām nodaļām – teorētiskās un praktiskās.
Pirmajā nodaļā aplūkotas vecumposma īpatnības, īpašu uzmanību pievēršot sadzīves iemaņu apguves likumsakarībām 2 – 3 gadu vecumā un to nozīmei bērnu personības attīstībā. Tiek definētas sadzīves prasmes un to saturs, ko var apgūt jaunākā pirmsskolas vecuma bērni, aplūkotas iespējamās metodes, kas izmantojamas sadzīves iemaņu veidošanai pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Teorētiskās daļas izstrādē izmantoti tādu autoru darbi kā G. S The theme of work: The development of household skills of 2 – 3 years old children in Day Nursery school.
The author: Tatjana Vasiljeva
The academic supervisor: Doc. Dr. paed. R. Vigante
The work consists of: 6 pictures, 8 tabs, list of literature – 49 units, 3 applications.
The purpose of this bachelor work is to research theoretical and practical methods of formation of household skills among 2 – 3 y. o. children in day nursery institution.
This bachelor work consists of two parts – theoretical and practical.
There where used the next works of scientists: G. Svence, V. Alamovska, O. Bochkareva, T. Komarova ant others in theoretical part of this work.
There were explored the effectiveness of several methods used in formation of household skills.
The pedagogical process has been strictly characterized, and it was opened the possibilities of combination of the different methods.
The results of this bachelor work allowto confirm the hypothesis: “The successful formation-