Vācu valodas apguve atbilstoši mācīšanās uztveres tipam eksperimentālās mācību metodes ietvaros
Автор
Nasire, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Siliniece, Dace
Дата
2014Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarba tēma ir ”Vācu valodas kā svešvalodas apguve atbilstoši mācīšanās uztveres tipam eksperimentālās mācību metodes ietvaros”. Diplomdarbā tiek apskatīti eksperimentālie mācīšanās tipi vācu valodas apguves procesā, izmantojot gramatikas un tulkošanas metodi.
Darbā ietvertas anotācijas latviešu, vācu un angļu valodās, ievads, teorētiskā daļa ar 5 nodaļām un apakšnodaļām, praktiskā daļa ar 6 nodaļām un apakšnodaļām, secinājumi, tēzes un izmantotās literatūras saraksts. Pielikumā ir prakses laikā izmantotie materiāli un stundu apraksti.
Darbā tika izpētīts, ka asimilējošais (domātāja) mācīšanās tips vācu valodas stundās, kurās izmanto gramatikas un tulkošanas metodi, sasniedz labākus panākumus nekā pārējie eksperimentālie mācīšanās tipi.
Diplomdarba teorētiskajā daļā tiek analizēta pedagoģiskā un metodiskā literatūra par diplomdarba tēmu.
Praktiskā daļa ir izstrādāta, pamatojoties uz prakses laikā skolā vācu valodas stundās veikto pētījumu, pielietojot gramatikas tulkošanas metodi, The theme of the graduation paper is “German as acquisition of the foreign language according to the perceptive type in the framework of the experimental teaching methods.” In the graduation paper experimental teaching methods, in the acquisition process of the German, are examined, using the method of the grammar and translation.
The work comprises annotation in Latvian, English and German, introduction, theoretical part with 5 chapters and subchapters, practical part with 6 chapters and subchapters, conclusions, theses and references. Appendix contains materials and description of the lessons during the time of practice.
In this paper author has studied assimilating (thinker) acquisition type in the lessons of the German, where the method of grammar and translation were used and which gained better achievement than other experimental acquisition types.
In the theoretical part of the paper is analyzed pedagogical and methodological literature according to the theme of the graduatio