Show simple item record

dc.contributor.advisorIrbīte, Andraen_US
dc.contributor.authorĶerve, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:46Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:46Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other34898en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12370
dc.description.abstractAr vien populārāka kļūst vēlme uzturā lietot kvalitatīvus produktus, vēlme sekot savam veselības stāvoklim, iekšējai un ārējai enerģijai, kuru var izraisīt dabīgas un nekaitīgas pārtikas iegāde un lietošana uzturā. Tādēļ arī aug pieprasījums pēc iestādēm, kurās var to visu iegādāties un kas gan var būt labāka par tirgu, kur lielā daudzumā pieejamas pašmāju ražotās pārtikas preces? Bakalaura darba mērķis ir izpētīt tirgus veidošanās vēsturi un līdz ar to noskaidrot faktorus, kas ietekmē tirgus paviljona interjera izveidi, ievērojot visus normatīvus, kā arī izcelt tirgus vērtību, atgādinot par tirgus vēsturiskajām funkcijām un to plašo pielietojumu. Estētiski patīkama vide dara cilvēku laimīgāku un ar dzīvi apmierinātāku, tādēļ ir tik svarīgi izveidot patīkamu tirgus interjeru, paraugoties arī no vēsturiskās puses, kā arī salīdzinot tirgus citviet pasaulē ar tirgiem Latvijā. Pētījuma rezultātā balstoties uz teorētisko materiālu un empīrisko pētījumu, autors uzskata, ka tirgošanās princips nav mainījies jau kopš pirmajiem tirdzniecības darījumiem. To tehniskais aprīkojums ir audzis un attīstījies, tomēr to veidošanas principi visos laikos ir palikuši vienādi.en_US
dc.description.abstractBy becoming more popular the disire to consume quality products, a disire to follow your own health, internal and external energy, it leads to natural and friendly food purchase and consumption. Therefore, grow demands for institutions where you can buy all this and what could be better then the market, where in large amounts you can get home-produced food items? The bachelor thesis aims to explore the history of market formation, therefore, to clarifing the factors , who affects the market pavilion interiors creation, considering all laws regulations, also highlight the market value, pointing out the historic features of the market functions and their wide application. Aesthetically pleasing environment makes people happier and more satisfied with their life, therefore, it is so important to create a pleasant interior design market, looking also at the historical part, comparing the markets elsewhere in the world and in Latvia. Basing to research of the theoretical material and empirical research, the author believes that the principle of trading has not changed since the first commercial transaction. The technical equipment has grown and evolved, but the principles of creation at all times remain the same.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMākslas zinātneen_US
dc.titleTirgus paviljona interjera dizaina veidošanas aspektien_US
dc.title.alternativeAspects of designing the interior of market pavilionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record