dc.contributor.advisor | Stikāne, Ilze | en_US |
dc.contributor.author | Siliņa, Anita | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:36:46Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:36:46Z | |
dc.date.issued | 2012 | en_US |
dc.identifier.other | 35012 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12374 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba nosaukums „Lasītprasmju veidošana un attīstīšanas iespējas bibliotekārajās stundās sākumskolā”. Diplomdarba mērķis: izpētīt 3. un 4.kl. skolēnu lasītprasmes pilnveides iespējas.
Darbā ir 73 lpp. Darbs sastāv no 3 daļām un 18 pielikumiem. Darbā ir 2 tabulas, 23 attēli, izmantoti 32 literārie avoti.
Atslēgas vārdi: lasītprasmes, lasītintereses, bibliotekārās stundas.
Darbā pievērsta uzmanība lasītprasmju nozīmei personības veidošanā, analizētas bibliotekārās stundas kā lasīšanas interešu pilnveidotājas. Trešā nodaļa veltīta pedagoģiskajai izmēģinājuma darbībai.
Zinātniski pētnieciskās metodes: literatūras analīze, anketēšana, pedagoģiskā izmēģinājuma darbība.
Pamatojoties uz zinātniski pētnieciskās literatūras analīzi, darba pētījuma rezultātiem un vērojumiem, var secināt, ka uzdevumi ir izpildīti, mērķis ir sasniegts. | en_US |
dc.description.abstract | Although many scholars have discussed and investigated the advantages of Formation and possibilities of developing reading skills in the library lessons in elementary school and in particular its motivating aspect, little reseach has been undertaken to confirm this. The purpose of the diploma paper is to folder a deeper understanding of this teaching method, and how it can be used to raise motivation in a real classroom setitng. The following methods were used:quantitative research method as the primary method using an experiment as the research type, an analysis of literature and a qualitative method to analyse quantitative data gathered from questionnairres, as well as students written work and classroom observation as data gathering instruments. The results obtained suggest that the library lessons in elementary school enchances student intrinsic and extrinsic motivation and therefore it should be used as a complement to every bigger theme with the aim to promote students proficiency developing reading skills in the library. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Lasītprasmju veidošana un attīstīšanas iespējas bibliotekārajās stundās sākumskolā | en_US |
dc.title.alternative | Formation and possibilities of developing reading skills in the library lessons in elementary school | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |