Sociālpedagoģiskā darbība komunikācijas prasmju veicināšanā Jauniešu iniciatīvu centrā "Mērķis"
Author
Rudzīte, Sanita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Raževa, Astrīda
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
par Sanitas Rudzītes diplomdarbu „Sociālpedagoģiskā darbība komunikācijas prasmju veicināšanā Jauniešu iniciatīvu centrā „Mērķis””.
Jauniešiem ir svarīgi iemācīties komunikācijas prasmes, jo bez šīm prasmēm var palielināties konfliktu rašanās iespējamība.
Mērķis: izpētīt iespējas veicināt jauniešu komunikācijas prasmes Jauniešu iniciatīvu centrā „Mērķis”.
Uzdevumi: raksturot jauniešu komunikācijas prasmes, izzināt jauniešu iniciatīvu centrus kā komunikāciju prasmju veicinātājus, veikt pētījumu par jauniešu komunikācijas prasmēm, aprobēt sociālpedagoģisko programmu darbā ar jauniešiem un analizēt iegūtos rezultātus.
Pētniecības metodes: literatūras analīze, pārrunas, intervēšana, anketēšana, novērošana, modelēšana, sociālpedagoģiskā izmēģinājumdarbība.
Atslēgvārdi: iniciatīva, intereses, jaunieši, komunikācija. about Sanita Rudzite’s degree paper „ Social pedagogical activities encouraging communication skills in Youth initiative center „Mērķis””.
It is important to youth to learn how to communicate, lack of these skills may increase conflict growth.
The aim is to: research options to enable communication skills in Youth initiative center „Mērķis”.
Tasks are to: describe youth communication skills, inquire youth initiative centers as communication promoters, make a study about youth communication skills, approbate social pedagogical programme in work with youth, analyse obtained results.
Research methods: literature analyse, debates, interviews, observation, questionnaire, modeling, socialpedagogical tryout activity.
Key words: communication, initiative, interests, youth.