Sociālā pedagoga darbs ar riska ģimeņu bērniem Rīgas vakara ģimnāzijā pedagoģiskās korekcijas klasēs
Author
Karabanova, Svetlana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Raževa, Astrīda
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
par Svetlanas Karabanovas diplomdarbu: „Sociālā pedagoga darbs ar riska ģimeņu
bērniem, kuri mācās Rīgas vakara ģimnāzijas pedagoģiskās korekcijas klasēs.”
Diplomdarbā tiek izskatīta ģimene, kā bērna primārais socializācijas institūts, raksturotas riska ģimenes, kā arī analizēta pedagoģiskā korekcija, kā viena no korekcijas veidiem.
Darba izstrādes gaitā veikta literatūras un dokumentācijas izpēte. Tika izstrādāta
sociālpedagoģiskās darbības programma darbam ar Rīgas vakara ģimnāzijas pedagoģiskās korekcijas klašu skolēniem, skolēnu ģimenēm un pedagoģiskās korekcijas klašu audzinātājiem, kā arī veikta tās aprobācija un iegūto rezultātu analīze.
Diplomdarbs sastāv no ievada, 5 nodaļām, nobeiguma, 9 tabulām, 15 attēliem,
pielikumiem.
Atslēgvārdi: riska ģimene, pedagoģiskā korekcija, pedagoģiskās korekcijas klases. about Svetlana Karabanova’s diploma paper „The social educater’s work with the
children of the risk families, who study in the correction classes of the Riga Evening
Classes Gymnasium.”
In the diploma paper there is studied a family as an institution of a child’s primary
socialization, characterized the risk families, there is also analyzed the pedagogical correction as
one of the correction kinds.
In the process of the development of the paper the research of literature and
documentation was made. The program of the social pedagogical work with the students of the
correction classes of the Riga Evening Classes Gymnasium, the parents of the students and the
class teachers was developed, as well as the program was tried and the achieved results were
analyzed.
The diploma paper is composed of the introduction part, 5 chapters, summary, 9 charts,
and annexes.
Keywords: risk family, pedagogical correction, pedagogical correction classes.