Mācību priekšmetu stundu sarakstu plānošana ar datora palīdzību.
Autor
Morusa, Irina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Gorbāns, Imants
Datum
2009Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Šī maģistra darba tēmas „Mācību priekšmetu stundu sarakstu plānošana ar datora palīdzību” izvēli noteica mūsdienu tehnoloģiju ieviešana, jo moderno attīstīto komunikāciju pasauli raksturo datorizācija.
Šī darba mērķis – mācību priekšmetu stundu sarakstu (MPSS) plānošana ar datora palīdzību iespēju izpēte.
Secinājumi:
1.MPSS plānošanas un veidošanas process ir diezgan ilgstošs un apjomīgs, un vienas konkrētas problēmas stundu saraksta sastādīšanā nav, tas viss ir ļoti individuāli un ir atkarīgs no konkrētas skolas.
2.No visām 4 pētāmām specializētām MPSS programmām (gp-Untis 2007, Rektors 3, Составитель расписания 2007.0.4.0, aSc Timetables 2008) tiešām ir atrasta viena – gp-Untis 2007, kuras algoritms var panākt veiksmīgu rezultātu MPSS plānošanā un sastādīšanā, un neapšaubāmi, vienkāršot šo būtisko uzdevumu – MPSS – mācību procesā. The title of the master’s paper is “The Planning of the Curriculum with the help of Computer”. The theme was chosen because of the modern technologies importance in the modern world and because the computers is the most common feature of the developed world nowadays.
The aim of the paper is to prove that the computer programs can be successfully used in the process of planning curriculum at school as the computer can help solve problems, which are connected with the creation of the curriculum.
Finally, the author of the paper came to the following conclusions:
1.The process of planning and creating the curriculum is time-consuming and involves in itself very hard work. Moreover, there is no one perfect solution for all schools and everything depends on the particular school.
2.From all 4 programs (gp-Untis 2007, Rektors 3, Составитель расписания 2007.0.4.0, aSc Timetables 2008), there is one program (gp-Untis 2007) which can easily help in the process of planning and creating the curriculum and is very useful for the schools.