• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vērtīborientējoša pieeja kristīgās mācības apguvē sākumskolā

Thumbnail
Öffnen
299-36631-Greidane_Ludmila_SkPi040056.pdf (508.5Kb)
Autor
Greidāne, Ludmila
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Gavriļina, Margarita
Datum
2009
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarbā „Vērtības orientējoša pieeja kristīgas mācības apguve sākumskolā” aplūkoti kristīgas kultūras vērtības skolas izglītības sistēmā, tikumiskā audzināšana – visas personības audzināšanā jāvelta vērtība visām tām īpašības, kas veido un nodrošina personības tikumisko pasauli tas nedalāmība un organiskajā vienībā. Vērtību pasaule ietver gan skaisto un neglīto, gan labo un ļauno, gan patieso un nepatieso, gan progresa un regresa spēku. Vērtības nevar veidoties izolēti viena no otras vai viena vērtību grupa atrauti no cita. Nevar no pedagoģijas nošķirt ētiskās, estētiskās, reliģiskās vērtības. Tika izmantotas sekojošas pētījuma metodes: vecāku anketēšana, kurā vecāki savas atbildes uzradīja labas zināšanas stundas „Kristīga mācība” Svēto rakstu zināšanu jomā. Jautāšanas metode ir viens no veidiem, kā panākt, lai bērni lietotu savu morālo apziņu. Jo vairāk viņi to izmantos, jo vairāk tā nostiprināsies kā paradums, otra daba, kas liks apzināties kā labo, tā slikto.
 
In the graduation paper “Valuable contribution to the orientated point of view of Christian teaching in elementary school” the author has examined Christian cultural valuable things in school education system, moral education. In the world of valuable things there is something beautiful and ugly, good and bad, truth and lie, progress and regress. And in the way you can’t isolate one valuable thing from other; one group pulls out from others. In the work the author has used following methods of investigation: parents’ questionnaire. All parents showed their good knowledge of Bible. The method of question was offered to pupils. This method is one of the manners to see how children use their moral sense of duty. And if they use this method more, they show their strength in the question what is good and what is bad.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12383
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV