Matemātikas jēdzienu apguve matemātikas stundās 1. klasē
Author
Petroženko, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma “Matemātikas jēdzienu apguve matemātikas stundās 1. klasē”. Diplomdarba mērķis ir teorētiski pamatot, izstrādāt un eksperimentāli pārbaudīt praktiskās mācību metodes 1. klasē. Darbs sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas.
Zinātniskajā literatūrā var secināt, ka praktiska interese ir vissvarīgakā stundas daļa.
Pētījuma materiāls balstīts uz trim pētījuma metodēm: literatūras analīze, pedagoģiskais vērojums, pārrunas ar skolotājiem.
Apkopojot izpētīto zinātnisko literatūru un veikto pedagoģisko darbu, var secināt, ka darba temats saskan ar J. A. Komenska teikto – „Labi mācīt nozīmē darīt visu, lai kāds cits mācītos ātri, ar prieku un pamatīgi”. Subject of diploma paper is “Digestion of mathematics concept in first grade math classes”. Object of paper work is theoretically substantiate, work out and experimentally inspect practical instructional methods in first grade. Paper is composed of theoretical and practical part.
From scientific literature can make conclusion, that practical benefit is the most relevant in classes.
Research is based on three methods – analysis of literature, pedagogical observation and debates with teachers.
Summing up scientific literature and pedagogical work which has been made, can conclude, that subject of diploma paper agree with what J.A. Komenskis has said – “To teach in good level is to do everything that someone could learn fast, with pleasure and properly”.