dc.contributor.author | Jesajeva, Jeļena | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:36:49Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:36:49Z | |
dc.date.issued | 2010 | en_US |
dc.identifier.other | 37141 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12392 | |
dc.description.abstract | Maģistra darba “Skolas kultūras attīstīšanas un pilnveidošanas iespējas” mērķis ir izpētīt skolas kultūras attīstīšanas un pilnveidošanas iespējas.
Darbā tiek analizēta skolas kultūras jēdziena vēsturiskā izcelsme no organizācijas klimata un kultūras pētījumiem.
Ar gadījuma pētījuma metodes palīdzību noskaidro skolas kultūras attīstīšanas un pilnveidošanas iespējas. Uzsvērta vadītāja loma skolas kultūrā. Pētījumā piedalījās vispārējas izglības iestādes vadītājs, 40 pedagogi un 66 9.-12. klašu skolēni.
Veicot datu analīzi, var secināt, ka izglītības iestādē ‘X’ novēro klana kultūru un demokrātisko vadības stilu. Iegūtie rezultāti ļauj pilnveidot konkrētās skolas kultūru un paaugstināt darba efektivitāti.
Atslēgas vārdi: skolas kultūra, vadības stils, skolas kultūras pilnveidošana. | en_US |
dc.description.abstract | The aim of the Master’s work of “the opportunities of developing and fostering of school’s culture” is to explore the opportunities of developing and fostering of school’s culture.
It is analised the concept of the school’s culture’s historical origin from organisational climate and cultural studies in the work.
A case study helps to find out the opportunities of developing and fostering of school’s culture. It is lain a stress on the principal’s role of the school’s culture. The principal of general educational institution, 40 teachers and 66 students from forms 9 – 12 took part in the case study.
Carring out the data analysis it may be concluded that in the educational institution “X” clan culture and democratic management style are observed. Gained data may help in fostering defenite school’s culture and to enhance work’s effectiveness.
Key words: School’s culture, management style, improvement of the school’s culture. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Izglītības vadība | en_US |
dc.title | Skolas kultūras attīstīšanas un pilnveidošanas iespējas. | en_US |
dc.title.alternative | The opportunities of developing and fostering school's culture. | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | en_US |