Show simple item record

dc.contributor.advisorSokolova, Valentīnaen_US
dc.contributor.authorLeontjeva, Inesaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:49Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:49Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other37218en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12393
dc.description.abstractDiplomdarba tēma - „Funkcionāli – stilistiskās pasaku interpretāciju variācijas kā mācību motivācija skolēniem ar priekšzināšanām”, darbā tiek izpētīti tādi temati kā motivācijas sekmēšana vācu valodas kā svešvalodas stundās, pasaku pielietošana vācu valodas nodarbībās, kā arī to interpretācija kā motivācijas paaugstināšanas līdzeklis skolēniem ar priekšzināšanām. Darba mērķis - izpētīt mācību motivācijas psiholoģiskos faktorus un aprakstīt tiem atbilstošās motivējošās mācību metodes un pārbaudīt tās pedagoģiskā eksperimenta laikā. Kā viens no motivācijas sekmēšanas līdzekļiem šajā darbā tiek aprakstīta pasakas tekstu interpretācija, kuri ir uzrakstīti jauniešu valodā un kuros tiek atspoguļots mūsdienu dzīvesveids. Tā kā jauniešu valodā sacerēto pasaku tekstu lietošana un to interpretācija vācu valodas kā svešvalodas stundās var tikt relatīvi brīvi organizēta stundās un atbilst jauniešu interesēm vecumā no 15 līdz 19 gadiem, moderno pasaku interpretācijai jādarbojas motivējoši.en_US
dc.description.abstractDie vorliegende Diplomarbeit ist dem Thema „Funktional – stilistische Interpretationsvariäteten der Märchentexte als Lernmotivierung fŅr Fortgeschrittene“ gewidmet, darunter werden solche Themenbereiche wie MotivationsfĻrderung im Alltag des Unterrichts Deutsch als Fremdsprache, Einsatz der modernen Märchentexte im DaF – Unterricht und ihre Interpretation als Mittel zur Steigerung der Motivation bei den fortgeschrittenen Deutschlernenden erforscht. Das Ziel der Arbeit war die psychologischen Faktoren der Lernmotivation zu untersuchen und dementsprechend die effezienten Lernmethoden als Lernanlass zu beschreiben und bei der praktischen Erprobung zu ŅberprŅfen. Als eines der Motivationssteigerungsmittel wird in der Arbeit die Interpretation von Märchentexten angesehen, die in der Jugendsprache verfasst sind und in denen die moderne Lebensweise dargestellt wird. Da der Gebrauch von den in der Jugendsprache verfassenen Märchentexte im DaF – Unterricht und ihre Interpretation relativ frei in der Unterrichtsstunde gestaltet werden kann und den Interessen der Lerner im Alter von 15 bis 19 Jahren entsprechend ist, sollte die Interpretation von modernen Märchen motivierend wirken.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleFunkcionāli – stilistiskās pasaku interpretāciju variācijas kā mācību motivācija skolēniem ar priekšzināšanāmen_US
dc.title.alternativeVariations of Functionally Stylistic Interpretation of Fairy-tales as a Learning Motivation for Pupils with Preliminary Knowledgeen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record