Show simple item record

dc.contributor.advisorSokolova, Valentīnaen_US
dc.contributor.authorStuģe, Maijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:49Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:49Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other37254en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12394
dc.description.abstractDiplomdarba tēma „Mācību motivācijas uzlabošana ar mūzikas palīdzību vācu valodas kā otrās valodas nodarbībās .” Pētījuma centrā tika izvirzīta problēma saistībā ar to, ka mūzika vācu valodas kā otrās valodas nodarbībās pēdējo gadu laikā tiek lietota reti. Galvenais akcents tika likts mūzikas daudzpusīgai izmantošanai, no kuriem izriet šādi pētījuma mērķi: skolēnu muzikālā audzināšana, intereses veicināšana pret mūziku, skolēnu interkulturālā audzināšana, skolēnu attīstības veicināšana. Nākotnē vajadzētu daudz vairāk interesēties par skolēnu muzikālo gaumi un mūziku izmantot ne tikai kā atslodzes, bet arī kā mācību metodi vācu valodas kā svešvalodas stundās. Mūzikas izmantošana kalpo kā izcils līdzeklis, lai valodu gan mērķtiecīgi, gan spontāni izmantotu. Tiek apgūti jauni vārdiņi un nostiprinātas gramatiskās struktūras; caur pareizu runas lietošanu tiek pavērts ceļš uz dialogu. Praktiskie pētējumi pierāda, ka mūzika motivē skolniekus mācīties, kā arī uzrunā tos tiešā veidā.en_US
dc.description.abstractZUSAMMENFASSUNG Das Thema der Diplomarbeit lautet „Lernmotivationssteigerung durch Musikeinsatz im DaF- Unterricht”. Im Mittelpunkt der Forschung steht das Problem, dass in den letzten Jahren die Musik im DaF- Unterricht sehr wenig Ansatz findet. Der Hauptakzent wird auf die vielseitige Anwendung der Musik beim Sprachenerwerb gelegt. Daraufbezogen werden folgende Forschungsziele gesetzt: die SchŅler musikalisch zu erziehen, Interesse fŅr Musik zu erwecken, die SchŅler interkulturell zu erziehen und die PersĻnlichkeitsentwicklung der SchŅler zu fĻrdern. In der Zukunft sollte man viel mehr Interessen der SchŅler berŅcksichtigen und Musik sollte nicht nur als Entspannungs- sondern auch als Arbeitsmethode im DaF- Unterricht eingesetzt werden. Zum Schluss wird nachdrŅcklich hervorgehoben, dass Musikeinsatz im DaF- Unterricht ein hervorragendes Mittel darstellt, Sprache gezielt und dennoch spontan anzuwenden. Es werden neue WĻrter eingefŅhrt und grammatische Strukturen gefestigt; dabei wird durch sprachlich richtiges Handeln der Weg zum Dialog geebnet. Die praktischen Forschungen beweisen, dass Musik die SchŅler zum Lernen motiviert und sie direkt anspricht.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleDziesmu izmantošana kā produktīvs mācību līdzeklis vācu valodas kā svešvalodas stundāsen_US
dc.title.alternativeThe use of Songs as Productive Teaching Tool in German as a Foreign Language Lessonsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record