• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mācīšanās priekšnoteikumi un metodiskie paņēmieni agrīnajā vācu valodas satura apguvē

Thumbnail
View/Open
299-37300-Pumpure-Bebre_Laura_lp05041.pdf (560.7Kb)
Author
Pumpure-Bebre, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kangro, Ilze
Date
2009
Metadata
Show full item record
Abstract
Pasaulē, kas nemitīgi mainās un Eiropā, kas apvienojas, ir svarīgi zināt svešvalodas, lai nodrošinātu komunikāciju vienam ar otru un iegūtu labu darbavietu visā Eiropas Savienībā. Ir vēlams, cik ātri vien iespējams, uzsākt svešvalodas apgūšanu, lai bērns varētu daudzpusīgi attīstīties un tiktu veicinātas viņa valodas prasmes. Bērnam ir vajadzīga tāda mācīšanās vide skolā, kurā viņš var sekmēt savas valodas prasmes, savu psiholoģisko attīstību kā arī savu mācīšanās motivāciju. Šī diplomdarba tēma ir „Mācīšanās priekšnoteikumi un metodiskie paņēmieni agrīnajā vācu valodas satura apguvē”, kurā tiek izpētīti tādi temati kā svešvalodas mācīšana un mācīšanās agrīnajā bērna vecumā, bērns un svešvaloda, kā arī mācīšanās vide agrīnās vācu valodas apguvē. Darba mērķis ir izstrādāt agrīnās vācu valodas mācību programmu un vadlīnijas mācību priekšmetam „Vācu valoda” 5-9 gadus veciem bērniem un izvērtēt to.
 
In einer Welt, in der sich ständig etwas ändert und in einem Europa, das zusammenwächst, ist es sehr wichtig, Sprachen zu kĻnnen, um die Kommunikation miteinander zu gewährleisten und auch um eine gute Arbeitsstelle in ganzer Europäischen Union zu bekommen. Es ist empfehlenswert, mit dem Fremdsprachenerwerb so frŅh wie mĻglich anzufangen, damit sich das Kind vielseitig entwickelt und damit es seine Sprachfertigkeiten fĻrdern kann. Das Kind braucht eine Lernumgebung in der Schule, wo es seine Sprachfertigkeiten, seine psychologische Entwicklung und seine Lernmotivation fĻrdern kann. Die vorliegende Diplomarbeit ist dem Thema „Lernvoraussetzungen und methodische Entscheidungen beim Erwerb deutschsprachlicher Inhalte fŅr die Kinder beim FrŅherwerb” gewidmet, darunter werden solche Themenbereiche wie das Lehren und Lernen von Fremdsprachen im Kindesalter, Kinder und Fremdsprache und Lernumgebung beim frŅhen Fremdsprachenerwerb erforscht. Das Ziel der Arbeit war Erstellen des Lehrprogramms und der Richtlinien fŅr Lernenden in fremdsprachlicher FrŅherziehung (d.h. fŅr 5 - 9-jährige). Während der praktischen Erprobung wurde die Auswertung des Lehrprogramms und der Richtlinien durchgefŅhrt.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12396
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV